FIRST TIME ORANG TERHARU BACA ENTRY BLOG NI

FIRST TIME ORANG TERHARU BACA ENTRY BLOG NI

Salam guys,

Ok first of all thanks kat korang yang selalu masuk blog ni dan tanpa segan silu baca entry-entry dalam blog ni.Korang buat saya selalu happy dengan kemasukan traffik yang agak deras.hoho.Kalau nak tanya saya adakah saya puas blogging.Jawapannya ialah ya sebab saya dah dapat apa yang saya nak dalam blogging.Dari CPC hingga ke advertorial semua saya dah rasa (tiada niat nak poyo lebih sikit tu adalah..hak3).Yang paling penting ialah PERSAHABATAN.Saya rasa best blogging sebab dari blogging saya kenal ramai orang yang cool.





Sekarang ni takde benda lain yang best daripada FRIENDSHIP.Untuk pengetahuan korang dari saya sekolah menengah sampai lah dewasa saya jenis susah nak dapat kawan.Ini cerita serius bukan cobaan.Kalau adapun mungkin atas dasar-dasar tertentu.Tapi bila blogging saya daoat jumpa ramai orang yang ikhlas.Persoalan seterusnya benarkah blogger ikhlas?Bagi saya tak semua tapi kebanyakkan blogger yang saya kenal kebanyakkannya ikhlas terutama sekali Puan Capa (sila jangan kembang lebih ok).

Hari ni saya dikejutkan dengan satu komen dari Sendra.Bagi yang tak kenal dia memang suka kalau komen memang oleh bikin satu entry yang boleh meraih hits yang tinggi.hak3...Mau baca.Jom saya share ...



Korang tengok sendiri komen dia.Memang boleh buat satu entri.Saya buat entri ni untuk dia hanya disebabkan dia kawan saya dan saya silent reader yang tak berapa ni silent kat blog dia.Terus terang saya buat entri tu ikhlas dan tiada hidden charge macam sesetengah telco.hoho...Kalau korang tak nak anggap itu ikhlas korang boleh jugak anggap sebagai entry ketika tiada idea.hak3...


Oklah anyway Sendra thanks for the comment.Aku hargai itu dan anggaplah apa yang aku buat itu just sebagai satu pembakar semangat untuk ko yang sememangnya dah lemau.haha...


p/s :


* Saya suka tengok orang happy dengan kehidupan sebab ia akan membuatkan saya happy dengan kehidupan saya.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails