ENTRY KE 800 DI MALAM TAHUN BARU & TERIMA KASIH SAYANG

ENTRY KE 800 DI MALAM TAHUN BARU & TERIMA KASIH SAYANG

Salam tahun baru,

Tak kira di mana anda berada ucapan Selamat tahun baru untuk korang readers Suterablogger.Actually banyak yang saya nak share tapi memandang kan ni adalah malam tahun baru dan esok pulak cuti maka akan rugilah kalau saya taip something yang mahal tapi takde orang yang baca.Rasa macam buat benda lagha je kan.

Orang lain malam ni mesti bersuka ria kat luar munngkin di KLCC dan mungkin di Bukit Bintang.Tapi saya dan aiesepet dok umah je sebab malas nak rempuh jammed.Hari ni memang hari lapar bagi saya.Tadi lepas settlekan semua pembayaran (maklumlah gaji), saya & aiensepet gi makan kat Padang Kota Corner.Satu perkara menakjubkan berlaku...



Ni adalah first round.Saya order bihun goreng.Pergh memang layan bihun dia.Saya suggest korang kalau pi sini try order bihun dia sebab memang sedap.Apa kata kita usha gambar lagi satu...




Belum sempat aiensepet habiskan mee goreng mamak dia saya dah dapat roti telur bawang.Bagi saya roti telur bawang dia kureng sikit cha...Tapi sebab lapar apa lagi memang habis saya sebat.Tak taulah kenapa hari ni selera saya agak ke arah jin.haha...Adakah sebab saya senang hati?Ataupun ada something yang buat saya happy?Kita usha gambar seterusnya ye...




Patutlah jantung dag dig dug...Rupanya ada orang nak kasi hadiah.Korang jangan terfikir yang ini semua dari Nuffnang atau saya menang apa-apa contest blog.Owh tidak sama sekali sebab ini hadiah dari aiensepet.Dia hadiahkan saya sebotol Georgio Armani Diamond & Satu Nokia 2630.Actually saya memang memerlukan dua benda ni sebab handphone saya memang tunggu masa nak mampus dan minya wangi Perry Ellis saya dah nak kering...




Bagi yang berkata ni perfume Uptown sorry ye sila usha logo dan juga buih.Dan walaupun HP yang aiensepet hadiahkan bukanlah merupakan setanding dengan Blackberry Torch Chearm mahupun Blackberry Curve deydeq yang dah hancur tapi ia tetap satu pemberian and I really appreciate it.


So to Aiensepet :


"Baby Thanks for the gifts...Abang sayang baby sangat...Nanti abang cashout Nuffnang kita pi shopping ok!..."


p/s :


* Wah tepat pada waktunya...Saya akan mulakan tahun 2011 dengan entry ke 801 sebab entry ini adalah yang ke 800...Hao yea!!!


Tolong like & share kalau suka entri ini
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails