TERIMA KASIH YIED POZI ANDA MENYELAMATKAN SAYA DI TAHUN BARU

TERIMA KASIH YIED POZI ANDA MENYELAMATKAN SAYA DI TAHUN BARU

Salam guys,

Mesti korang baru bangun tido kan.Tahniah sebab sayapun baru bangun ni tapi saya dah ada plan nak bawak aiensepet keluar berjalan.Dah lama kami mendarakan diri akibat tiada transport.Saya harap entri ni akan jadi sependek (bukan spendex ye itu spender) yang mungkin.Kenalkah anda pada gambar ini...



Saya tak pasti adakah ini gambar sebenar ataupun bukan tapi inilah yiedpozi.Kenal atau tidak?Sila jangan fikir bukan-bukan sebab dia tak buat apa-apa jenayahpun.Tengok muka dan mata dah tau memang nerd.Bayangkanlah kalau dia jadi pencuri macam mana nak lari dari polis.hahah...Sorry gurau-gurau je eyh.Entri ni saya buat nak ucapkan thanks pada dia sebab buat satu entri untuk saya walaupun hanya secebis ruang untuk saya tapi cukup bermakna.Korang boleh baca entri ini berkenaan blog yang dia suka baca.


Saya ni kira silent reader yang tak berapa nak silent blog mamat ni.So hari ni dia dah menyelamatkan saya sebab actually tiada idea gempak untuk hari ni...




Anyway Yied sempena tahun baru ni saya nak ucapkan thanks sebab ang memang suka RT entry saya kat twitter dan ang suka promote blog saya ke mata dunia!Jasamu dikenang!Teruskan blogging style ang yang sememangnya tersusun itu!


TERIMA KASIH YIEDPOZI KERANA BERJAYA MENYELAMATKAN SAYA DI TAHUN BARU

p/s :

* Ni lah yang cuba saya sampaikan semasa entry pasal BE hari tu.Buat baik berpada-pada buat jahat jangan sekali.Jangan sesekali anda kedekut dalam pemberian link kepada blogger lain
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails