HARI INI AGAK TAK BEST.ADAKAH INI PENAMAT?

HARI INI AGAK TAK BEST.ADAKAH INI PENAMAT?

Salam guys,

Apa cerita hari ni?Dah lama saya tak share pasal personal saya agak-agak kalau saya share ada tak orang nak baca?First of all thanks to Jejai yang ada mention nama saya dalam entri dia.Korang dah baca ke blom?Tajuk dia bila Jejai Menulis,Fasha Sandha Boleh menangis.Saya takdelah sehebat yang dia cakap tu dan kalau saya hebat dah tentu saya dah benti kerja dan menulis kat New Straits Times atau Harian Metro (Dem saya cukup benci Harian Metro sebab berita dia banyak lucah!).hoho.Actually bro saya nak cakap sikitlah ang memang satu blogger yang best sebab ang hebat dalam SEO.Mintak tunjuk arar boleh?haha.

Semalam saya ada pi interview untuk programmer.Wah memang excited weh gila dia offer tinggi.Walaupun saya dah lama tinggalkan bidang programing ni tapi disebabkan gaji dia besar saya gagahkan gak interview tu (nampak sangat kerja sebab duit).Yang tak bestnya dia suruh saya buat satu system online (actually mudah je) beserta database (pun mudah) tapi masa dia bagi 1 jam sahaja.Saya dengan terkial-kial taip coding PHP dan buat database MySQL tapi tak sempat siap.Sebenarnya saya ada main tipu sikit.Saya ada copy paste coding contoh form then ubah ikut hati dan naluri saya yang sememangnya excited.Apa yang tak siap ialah report untuk system tu.Harap-harap saya dapat kerja tu even saya tau peratusan dia hanya 40% je haha.

Hari ni pulak first time dalam sejarah saya kerja The Store saya terasa bosan.Selama beberapa bulan saya dah kerja kat sini saya tak pernah rasa bosan.Tak tau apasal perasaan tu datang secara tiba-tiba.Mungkinkah sebab interview semalam ataupun sebab tekanan dah overload.Saya suka kerja kat sini dan saya tak pernah bagi alasan setiap apa kerja yang saya dapat tapi hari ni terasa lain macam.Hopefully saya dapat recover balik kerajinan saya dengan pantas sebab tak mungkin saya dapat siapkan kerja dengan perasaan ni.

Oklah masa untuk bekerja dah sampai.Harap-harap saya berjaya harungi hari ni dengan perngakhiran yang sempurna sebab saya tak mau bawak balik feeling ni kat rumah.

p/s :

* Saya sendiri terasa tak best dengan entri ni.Saya tak tau kenapa saya tulis entri yang memang tak best macam ni.Adakah ni penghujung bagi saya dalam blogging?Wah persoalan yang sememangnya kurang best untuk diperkatakan...

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails