OM NOM NOM RACE BEAN MORENO & TALIBARUTS AKAN KE SANA

OM NOM NOM RACE BEAN MORENO & TALIBARUTS AKAN KE SANA

Selamat petang guys,

Hari ni Khamis, esok Jumaat dan lusa ialah Sabtu.Apa yang istimewanya Sabtu selain cuti dan tak payah pindah barang?Hari Sabtu ialah hari makan-makan mungkin pasal kenduri tapi saya ada Om Nom Nom!Hooorah TALIBARUTS terpilih masuk race tu.Tak caya ...



Saya memang tunggu email pasal ni dari last week.Yelah saya dah lama tak pi event Nuffnang termasuk screening.Kadang-kadan nak jugak bersuka ria dengan blogger lain ye tak?Entri pun bukan calang-calang saya buat bahasa Mat Salleh bin Kassim tau.Korang mesti pelikkan macam mana saya boleh dapat sedangkan kat dalam blog ni takde saya upkan pasal Om Nom Nom kan.Actually entri tu memang takde kat sini tapi kat blog lagi satu.hak3...So jangan pertikaikan ye...


Kepada yang dah dapat tahniah kepada yang belum dapat sabar eyh mungkin lambat sikit.Mana tau email client korang problem.Doakanlah kami berjaya ye...




Kepada Team Member Eyriqazz, Manager Kak Ina KL, Jejai sila tahan selera makan korang sehingga hari Sabtu ye.


p/s :


* Nama team dah macam nama Boy Band dah!haha
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails