RAJA LAWAK 5 MINGGU KEDUA R2 TERBAEK - LAWAK ORANG GILA

RAJA LAWAK 5 MINGGU KEDUA R2 TERBAEK - LAWAK ORANG GILA

Selamat malam guys,

Hari ni agak slow sikit update sebab saya memang busy.Badan still letih sebab Om Nom Nom yang kalah hari tu.Ces!Actually esok saya ada test MySQL tapi disebabkan saya tak boleh nak study kalau tekanan datang teman so saya tetiba terfikir nak layan Youtube.Ok hari ni saya nak share satu video Raja Lawak 5 Minggu kedua.Bagi saya group ni paling best masa minggu ke-2 ...




Amacam best tak?Nazmie bagi saya minggu kedua ni dia agak kureng walaupun perkataan 'Dasyat!' tu boleh backup dia.Komen Bean Moreno :

* Actually lawak gila ni dah lama tapi apa yang membuatkan diorang ni lawak ialah jalan penceritaan kumpulan R2 ni memang best.

* Minggu ni nampak diorang pandai atur lawak-lawak diorang so boleh lah dikatakan better dari last week.

* Dalam persembahan diorang ni content memang ok tapi apa yang buatkan diorang best minggu ni ialah diorang pandai buat memek muka.

Bagi saya persembahan diorang memang menarik dan boleh saya katakan Kumpulan R2 adalah antara yang terbaek dalam Raja Lawak 5 selain dari Nazmie.

p/s :

* Kalau Nazmie berjaya buat satu fenomena Aku Lupa diorang ni akan buat fenomena kau gila!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails