NAZMI RAJA LAWAK 5 - AKU LUPA

NAZMI RAJA LAWAK 5 - AKU LUPA

Selamat malam guys,

Asyik sibuk pasal AJL lupa ada satu program yang saya terlupa nak review iaitu Raja Lawak 5.Korang tengok tak?Last week saya tak tengok sebab agak busy.Tapi lepas saya blogwaling ke blog adik saya sendiri Aini makan terlihat satu video.Saya tertarik dengan peserta ni dan lepas usha kesemua peserta saya rasa minggu ni dialah King.Kalau korang tak tengok lagi jom usha sama-sama ...





Komen Bean Moreno :


* Persembahan dia energetic dan memang lawak.Keyword dia just Saya Lupa.


* Kelebihan dia ialah dia pandai cari spot, nada dia agak menarik dan mimik muka dia memang lawak sekali tengok macam David Teo.


* Nazmi pandai bajet time tu yang buat persembahan dia menarik.


p/s :


* Korang rasa dia ni lawak tak?
* Organizer Raja Lawak 5 silalah jangan jemput David Teo lagi.Saya tak faham apa yang dia nak sampaikan dalm komen dia...Kalau dia datang komen blog saya ni memang boleh buat saya tergolek-golek ketawa dan migren.Susah-suah ko jelah masuk Raja Lawak David Teo.hahaha Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails