MAHU KEJUTAN


Amacam terkejut tak tgk template baru yang bagi saya masih dalam mode kelakar.hak2..Harap korang dapat bagi masa kat saya menyiapkan template baru ini.Saya sendiripun agak pelik macam mana saya boleh nak tukar template lama.Saya rasa korang pun mesti pelik betul tak?Tapi jangan takut tak mungkin saya akan membiarkan keburukan menyelubungi sutera saya.hah!!

Saya bukan nak tiru Sendra yang juga sedang berusaha menyiapkan template tapi tak sengaja.Cerita tukar template pada hari ni memang satu lawak.Dan lawak ni kalau Mamu bawak pegi Raja Lawak "Mesti Mari".Kisah dia bermula apabila saya mengikut nafsu saya yang inginkan kelainan untuk favicon suterablogger ini.Jadi saya mintak tolong Melromeo untuk buatkan favicon saya.Setelah beberapa jam Mel berusaha maka siaplah sudah favicon saya.Tapi malangnya bila masuknya coding...

  
Bukannya lagi cun jadi lagi selekeh macam dak grunge.Memang dasar Butterfingers la saya ni.hak2.Dan dengan perasaan sedih bercampur malas saya tukar la template baru macam yang korang nampak sekarangla.Saya tengah berusaha untuk kembalikan kejelitaan blog saya.Bukankah kejelitaan itu milik setiap insan.Oklah korang nak bukak redtube jap(ooops...).xdela takkanla insan sesuci saya ni nak pegi web camtukan.Owh tidak!!!Nant mama marah tau...Cheeeooowww...

p/s :
- Korang jangan ingat saya nak tutup blog ni plak.Saya just tukar template je.
- Jangan biasakan diri ye pegi ke web2 yang tak elok tau...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails