FUN DAY MONDAY

Adakah title entri ni betul2 atapun cuma nak sedapkan hati je?Hak2 ini adalah satu tajuk yang tulus ikhlas di hari raya dari saya.Memang ni first time saya rasa best pada hari Isnin.Walaupun dihimpit beberapa masalah yang boleh tahan besarnya tapi saya cuma anggapkan ia tidak menjejaskan rutin harian saya.huh!

Korang mesti pelik kenapa hari ni saya tak update blog sekerap biasa.Owh sayapun pekerja yang makan gaji setaip bulan dan akan kekeringan di tengah bulan.Jadi saya kene bekerjala.Kalau asyik update blog je kerja satupun tak siap.Last week bolehla update je sebab cuti panjang.Baru je hantar design header kat cikhel dah dia dah approved.Mak aih dah macam hantar design bangunan kan.Nasib baik cikhel bukan jenis yang fussy dan harap cik hel berpuas hati dengan design tuh.Nak tengok gi masuk blog dia.Disamping boleh memuji hasil kerja saya korang juga akan dapat pahala sebab tolong upkan traffik cikhel.

Bukan nak menunjuk bakat or apa2 kan just nak puaskan hati sendiri dan berlatih main photoshop.Saya suka bila tengok orang yang dekat dengan saya gembira.Best gile siot!!!Hilang segala tekanan bila dapat buat orang lain happy.Wah tak sabar la nak tunggu acara tembak menembak sabtu ni.Sayapun tak dapat feed back dari korang lagi.Sape nak folow gath kali ni boleh la email saya no phone ye.takpun masuk fb fanpage "SUTERABLOGGER" then tinggalkan komen.Hah!!apa suterablogger dah ada fanpage.wow saya sendiripun kagum.Saya sendiripun masih teruja.Ntah apa mimpi saya pergi buat fanpage ni.Popular sangat ke blog saya.Tapi takde hal saya masih percaya pada "Law Of Attraction".

p/s :
- Tengah tunggu wife saya balik dari kerja pukul 7.30
- Harap cikhel suke eyh ngan design tuh.Comel tak???
- Ni nak fikir design untuk ausmelankolik plak.Sian blog dia takde header.
- Nak tido jap boleh???

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails