HATI GIRANG MENJADI DUKA DI HARI TANPA PENTIS

Good morning to all.Saje je greeting in English dah lama saya tak tulis entri bahasa Inggeris.Tapi takpe rileks sudah...Cuba korang fikir apa yang saya nak tulis dalam entri nih.Cuba bayangkan korang ada kuasa psikik yang boleh baca fikiran orang lain.

5...4...3...2...1...TET!!!
Sudah terlambat.Entri ni bukan nak cite pasal traffik saya jatuh semalam.Kenapa tak percaya ke???Betul traffik saya jatuh teruk semalam tapi tak kisah saya masih percaya pada "Law Of Attraction".Apa itu law of attraction???Nanti saya ceritakan eyh tapi yang penting bukan ilmu pemikat ataupun ilmu lelaki untuk menjadi pondan.


Hari ni "Valentine Day"...Adus romantik kah kita kalau sambut "Valentine day".Arghh tolongla saya dah tak sambut hari paderi ni 5 tahun lepas.MEMBAZIR(dulu2 tu ada la masa zaman cinta2 monyet).Adakah kita hanya perlu romantik pada "Valentine Day" sahaja???Saya memang seorang yang romantik kalau tak percaya tanya wife saya la.Setiap hari saya romantik tapi tak pulak sebab paderi Valentine.Start saya berpacaran(wah ayat DEWA) dengan wife saya jadi seorang yang ROMANTIK.

Apa yang menyedihkan saya apabila tahun ni "Valentine's Day" disambut dengan tema tanpa pentis.What Da Hack!!!Kenapa perlu tema macam ni.Come on la orang zaman Neolitik pun tau cover tau.Bukan nak dengki la kalau awek korang berjalan tak pakai pentis sebab kalau saya nak bile2 pun boleh dapat tapi benda memang tak logik akal la buat macam ni!Memalukan tau.takkan la sampai nak kene bukak pentis untuk sambut hari yang konon nya melahirkan insan yang romantik.Fuh...Cuba bayangkan kalau awek korang tu tak pakai pentis tetiba hari tu dia period.apa akan jadi.Seluar yang berwarna putih akan bertambah design.hak2 padam muka.Pastu kalau budaya ni berterusan maka akan tutupla kilang "Triumph" ngan "Caely"(tak tau la kalau tokey diapun tak pakai pentis.hak2)

Oklah sambungan untuk episod tak pakai pentis ni.Satu lagi bende yang menyedihkan saya adalah isu baby yang comel dibuang2.Ni disebabkan wujudnya insan yang terlalu romantik dengan pasangan la.Apala nak jadi ngan manusia sekarang ni.Dah ada untung bikin "bisnes" tapi pegi bazir2 letak kat taman permainan.Lain kali kalau tak mau untung jangan bikin projek mega la...Korang tak rase macam mana kawin dah bertahun2 tapi belom ada hasil.Tapi korang sekali buat projek dapat untung nak bazir2.so fikirla ye.



P/S :
- Apasal diorang tak buat theme untuk "Valentine Day" ni berjalan pakai bra & spender je.Lagi best...
- Penting ke kita nak sambut hari untuk paderi ni sedangkan Maulidur Rasul kita tak tau pun bila???




Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails