TRIBUTE TO MY SIFOOOOOO!!!TUNJUK AJARKU SIFU!!!



Adus hari ni satu lagi masalah timbul ketika saya bersemangat untuk terbitkan entri berkualiti tinggi.Terlalu lembap pergerakan internet berkuasa siput babi ni.ces!!!merangkak tapi memikirkan hati dan perasaan saya yang terlalu ghairah untuk berblog.

Actually hari ni saya agar blur sebab lapar.Esok cuti.Yeay!!!So saya decide nak tulis something pasal sifu blog saya.Ni tanda penghargaan atas jasa mereka mendidik saya selama saya berblogging.Saya tak kisah la kalau ada orang nak cakap saya bodek or belajar dari orang yang baru tapi yang penting diorang ajar saya so saya kene la hargai ilmu diorang.Tak semua orang akan berjaya tanpa tunjuk ajar ok.Tolong jangan riak serta takbur dengan ilmu sebab itu sifat2 tercela.

First sekali Sifu blog saya adalah :


Mamat ni sempoi je.Nampak cam tin kosong kan tapi korang cuba la korek2 skit ilmu dari dia.Mintak sikit kasi banyak.Tak caya korang try la.Kalau kat johor orang cakap tak lokek ilmu la.Favicon blog ni pun dia yang tolong buatkan.Wah bestnye...hak2 Thanx Mel.Saya first time jumpa dia masa gath yang saya n Cikhel buat awal bulan ni kat The Mines.Syok wo borak ngan dia.So terpulang pada korang la nak korek ilmu dari dia macam mana.Jangan korek idung dia dah le ye...hak2

Sifu Yang Ke - 2 :


Mamat ni dah banyak kali jumpa.First time nampak dia kat event digi tapi kitorang start melawak sesama sendiri masa gath jugak.Orangnya sempoi dan ilmu kalau dalam taekwondo tali pinggang merah.memang KOW!!!Nak tau teknik bodek Nuffnang,inilah orang nya.Traffik pulak kawe tak payah kabo la kan memang KOW!!!Tapi sorry bro saya dah cuba nak besarkan font tapi nian di hati tak dapekla...hak2..Tapi yang malangnya kat mamat ni HP Corby dia hilang...Kalau tau baik bagi team saya menang hari tu bang.hak2...

Sifu Ke -3 :


Mamat yang ni plak korangpun mesti kenal.Traffik 13k sehari bapak KOW!!!First time borak ngan dia time Astro Beyond Event kat Modesto's.Tak sombong and rileks tapi tak se"cool" saya la kan.Sebab saya adalah pantulan Serizawa tu yang cool.hak2.Selalu communicate ngan dia kat FB n YM.Ini memang orang kuat Nuffnang.OOOPs...

Sifu ke - 4 :


Dulu saya pernah down sebab traffik terlalu rendah.Saya suka masuk blog dia untuk bagi semangat dan motivate diri saya dalam blogging.Banyak kasi saya motivation dan jugak hari2 kasi saya lapar bila masuk blog dia.Ces!!hak2 dia juga yang byk kasi nasihat supaya jangan buat something stupid dalam berblog.hak2..Saya ngan dia dah lama kenal tapi baru jumpa kat alam nyata masa Astro Beyond.Memang friendly tak caya tanyalah blogger lain.

Sifu ke -5 :


Ni salah satu sifu saya masa saya tulis entri dalam english.One of the chinese blogger yang tak kedekut ilmu.Cute & cun.Sapa kata dia tak cun korang pandai2 la jawab ngan Timothy.Sapa Timothy check sendiri kat blog nuffnang.Dia banyak tau pasal Nuffnang yela awek Timothy plakkan.So saya banyakla tanya dia pasal camne nak dapat visitor & taktik2 dalam Nuffnang.First time jumpa kat Corby.Sebab dia satu team ngan saya.

Mungkin ni je kot sifu yang banyak kasi saya ilmu pasal blogging.Dan kalau ada improvement kat suterablogger kat diorang nilah saya curi , refer pastu apply.Anyway thanx to all of them sebab sanggunp share macam2 ngan saya sepanjang saya blogging.

p/s :
- Kalau korang nak ilmu kat orang yang berilmu korang kene la break the ice ngan diorang jangan break dance ok!!diorang ni bukan HipHop.
- Entri ni di"publish" bukan sebab nak bodek diorang just sekadar sharing & tanda time kasih kat diorang sebab sanggup turun ilmu kat saya yang sememangnya kerdil dalam blogging dan kerdil tubuh badan ni.
- Jangan memalu or takut ngan diorang sebab diorang nipun makan nasi jugak ye tak makan batu or besi.Just contact je diorang kalau nak belajar jangan ngorat dah le...
- Credit kat deydeq,Aus & Nicole sebab saya cilok gambar kat blog diorang...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails