BIG EVENTS - PAINTBALL



Argh...!!!Setelah dua jam berjuang menggunakan coding akhirnya siap template baru.Sorry banyak2 kalau masa korang blogwalk korang tak dapat nak masuk.Sekarang cuma tinggal nak adjust header balik.Apa bende pelik yang korang perasan kat blog ni.Yeh betul!!!Dah ada favicon beb.Thanx to melromeo yang tolong buatkan favicon tuh.Smart kan macam tuan blog.hak2...Walaupun dia agak bz untuk menyiapkan special projek(blog baru) tapi sempat tolong buatkan favicon ni.

Kalau korang selalu blogwalking mesti korang pernah nampak flyers ni kan...


Yeah ni adalah flyers gath yang akan datang.Bukan saya yang buat tapi Mel.Saya guest star je dalam drama ni.Bukan watak utama kerana ku "Bukan Superstar".Hari tu masa "Samsung Color Me Corby" tak puas main tembak2.Harap2 kali ni saya berjaya main.Walaupun takde hadiah tapi for fun ok kot.Korang jangan plak ngada2 pegi gatal telefon Nuffnang tanya pasal event ni plak.Bukan takat Rob ngan Timothy tapi boss besar diorang tu pun tak tau pasal event ni dan kalau diorang nak join diorang pun kene bayar ye.

Yang penting, kalau korang tak nak mainpun takpe datang lepak2 anggap je macam korang datang rumah terbuka CNY tapi bezanya makanan beli sendiri ye.Oklah tu je nak sampaikan ni amanat sebenarnya so saya kenela tunaikan.Kalau berninat nak join meh la kasi no phone kat saya.Jangan takut saya takkan kasi no anda kepada agen2 percutian mahupun credit card.Owh jangan prejudis ye...Challo betti!!!

p/s :
- Hampir sewel baca coding.nak buang header sebenarpun makan tahun.
- Ok cikhel saya dah bersedia terima task...
- Lupa plak event ni juga adalah kerjasama Kak Tash yang rock.Berlatih elok2 nah...hak2
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails