QISKIDZ

Hye saya baru lepas solat Jumaat.Khutbah arini pasal budaya songsang.Jangan risau entri kalau ni xde kene mengena dengan khutbah tadi saje je nak kasi tau manala tau korang xpegi tadi.Entri kali ni saya buat untuk promote blog kawan saya.Tetiba bukak pc tadi die PM Facebook saya :

 

Jadi kepada semua sekarang saya nak promote business blog kawan saya iaitu QISKIDZ.



Ini adalah interface blog dia.tapi bila kita scroll ke bawah kita akan nampak satu gambar yang sungguh cute.


Ni gambar anak tokey kedai merangkap model diorang.Qiz nanti mintak abah duit lebih skit sebab jadi model.Tapi pelik la apahal anak dia cute tapi bapak dia tak hensem(hak2 acah je.kang kene pukul aku).Contoh pakaian yang ada macam ni :


Kat atas ni contoh je.ada banyak lagi barang kat dalam blog die.Kalau sape-sape berminat pegi terjahla blog die and pilih nak beli apa untuk anak korang.So jemputlah ke QISKIDZ.

p/s :
- Kerm ko dah kaya kasi aku royalti skit ha!!!(hak2 aku main2 jela.tapi kalau nak kasi itu rejeki kata orang jawa)
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails