HAPPY CHINESE NEW YEAR

Alamak sekejap je dah hari Jumaat and bila tiba je jumaat memang terasa best sebab.BESOK CUTI!!!Tapi jumaat kali ni memang best.Sebab esok Chinese New Year.So saya yang bekerja di kolej merasa cuti 7 HARI!!!Yeay...Dan lagi satu hopefully sebelum balik bos panggil and cakap...

"Hafiz(oops bukan nama sebenar), mali ambil ini duit angpow.Saya kasi..."
hak2...Harap2 jela macam tuh sebab setau saya bos saya tak kedekut(ayat kipas).Tahun ni adalah tahun harimau.Jadi extra untung dan extra kejayaan.Mungkin tempias tu akan kene kat saya.Sekarang masa menunjukkan 5.25 pm maknanya masa bekerja saya tinggal lagi 40 minit je.segala kerja telah saya laksanakan(wah ayat laksamana plak) jadi selesai je saya post entri ni bermulalah pengembaraan cuti CNY saya ke muo.Tapi walaupun muka wife saya memang macam cina saya tetap akan sambut CNY(uiks ada kene mengena ke???).



Tak sabar nak jumpa anak sedara yang comel tuh.Bila la eyh saya nak ada baby.teringin plak tengok lorang happy ada baby.Mungkin belum ada rezeki so saya kene berusaha lebih KERAS.Tapi tidak terlampau memaksa(haha).


Oklah mahu bersiap sedia untuk pulang ke kampung.harap-harap digi broadband tu boleh guna la kat Muar.kalau tak memang saya tak update blog ni.So doakan perjalanan saya selamat ye...BYE!!!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails