BERITA UNTUK AUS MELANKOLIK

Sebelum saya start enrty ni saya terasa macam nak ketawa.So izinkan lah saya ketawa sepuas-puasnya.

"kahkahkah..."

Akhirnya saya dapat mencari spot yang boleh membantu saya untuk men"update" blog ni.Jadi sangkaan saya semalam agak meleset.Maknanya sapa yang balik kampung di Muar anda boleh ber"online" seperti biasa cuma bezenya line die agak slow.


Jadi kepada AUS :

"Ko tetap akan nampak blog aku naik di sidebar ko walaupun aku berada di kampung"



Jadi saya berterima kasih kepada penaja broadband saya iaitu P1 (wah perasan plak sponsor padahal bayar tiap2 bulan) sebab boleh kasi coverage kat saya online walaupun berada di kampung halaman.Saya tak dapat nak test kelajuan Digi Internet 3g Turbo yang saya menang masa Digi Internet Pimp My Day aritu sebab benda tu ada pada cousin saya.

Semestinya kerisauan yang melanda saya semalam terjawab.Mestila risau saya blogger ma!!! sehari tak update habis traffic kecuali kalau korang nak masuk blog ni pastu baca entri lama2 kan.Tapi saya tau yang korang semua loyal dengan saya.


p/s :


- Entri ni adalah untuk testing je sebab nak tau boleh update ke tak je
- sorry gambar tidak disediakan sebab semasa dalam percubaan ni line sgt la lambat. 
- Sedang dalam mood bercuti seminggu so kepada boss tolong jangan call saya walaupun untuk mengucapkan CNY kepada saya ok...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails