TOLONG KENGKAWAN VOTE GAMBO NI

Wah mesti korang pelik kan.Bean Moreno ni takde keje ke asyik2 update je.Ok meh sini saya cerita skit.Saya akan update limit dia 3 entri satu hari dan kalau terlebih tu mungkin sebab nak tolong orang.Contonya macam entri ni.Semalam ada member telefon saya mintak tolong vote die untuk pertandingan dapat pelamin sponsor.

Member saya ni akan bernikah pada bulan 5 ni so sebagai tanda saya seorang kawan yang tak pernah lupa kawan.Saya nak tolong dia menang pelamin tuh.Dia ni memang kawan baik saya masa kat poli.Disebabkan saya ada blog(yang tak berapa popular ni) jadi saya buatla apa yang saya rasa boleh tolong kawan2.Contohnya macam haritu saya ada buat review blogshop kawan saya qizkids.Tak rugipun kalau kita tolong kawan2.Diapun ada tolong saya masa hari saya nak kahwin.Jadi untuk balas jasa besar dia saya tolong dia untuk promote gambar dia.Korang tengok gambar dia ngan tunang dia ni...


Nama mamat ni Izuan tapi saya panggil dia Jepun je.Kenapa panggil dia Jepun?Korang tengokla muka dia ada muka melayu ke???Takde sikitpun.Mungkin sama spesis dengan wife saya.Dua2 ni adalah kawan saya sebenarnya.Dah dekat 5 tahun kitorang kenal.So Jepun entri ni adalah hadiah untuk ko masa kahwin(jangan takut ada lagi masa hari ko nikah...aku akan kasi ko surprise...hak2).

So saya harap kepada semua blogger dan reader votelah diorang.Ni kira sedekah dunia maya orang panggil.Jangan pulak anggap diorang ni peminta sedekah eyh...saya tendang karang.Kalau nak vote klik sini.Kasi la diorang menang pelamin sponsor tuh.Tak rugipun tolong orang.Vote dengan tekan like this kat pic tu yek..Thanx...

p/s :
- Update lagey...mungkin ini antara apa yang bermain di reader blog ni.hak2...
- To Jepun :- Hope ko menang yek...
- VOTE ye jangan tak VOTE
- Petang ni nak dating ngan Melromeo...hak2(saya bukan gay OK!!!)
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails