CUN TAK BROWSER NI

Tadi saya agak kekusutan sebab tetiba je tak boleh nak login blogsot.Ces!!!Saya terkedu dan hampir "panic at the disco" (owh tidak saya amat benci music band ini).Setelah saya mendapat nasihat dari Sendra baru saya tahu seseorang yang menggelabah tentunya tidak akan terfikir jalan yang mudah.Nak tau kenapa...Tgk ni...


Rupa2nya bukan masalah akaun google saya.Firefox saya dah biol.Tu yang saya pelik tu,saya belum tua lagi untuk lupa password google saya.Saya masih belum mencapai tahap umur 3series.Okalh jom saya nak share satu benda.Mungkin ramai yang dah tau tapi saya nak cite jugak.Sendra telah menyedarkan saya bahawa bukan firefox sahaja browser dalam duno sayapun download Google Chrome yang sebenarnya saya tak suka guna.

Lepas download dan guna saya rasa cam best plak.Kenapa BEST??Satu sebab interface dia cantik.Dua sebab laju gile.And lastly boleh tukar theme.Firefox boleh buat ke?tak boleh tau.hak2..Nak download chrome click sini.Camne nak tukar theme.Senang je...

1- Mula2 bukak chrome dan tekan open new tab :


2- Pilih Tab or Screen Google Chrome


3 - Pilihla Theme korang...


Senangkan then hasil dia macam ni :


Amacam best tak???Boleh ke firefox buat cam ni???Tak boleh kan...So try la Google Chrome ni.Dah alan2 korang guna blogspot and searchpun pakai google jadi apa salahnya try browse pakai google chrome.Best...

p/s :
- Credit untuk Sendra sebab berjaya sedarkan saya dari kebingungan.Tanpa Sendra mungkin saya tak update entri ni.
- Sedang tonton cerita "Dunia Batinku" (jangan ingat ni tajuk lagu spider) pergh bapak sedih.Bagusla pengarah and script writer dia.Mak aih meleleh seyh air mata gua....
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails