BLOG REVIEW PART 3 - AUS MELANKOLIK

Owh minta maaf sebab hari ni lambat post entri ye.Saya terbangun lambat akibat melayan karenah wife saya yang ingin menonton "Bohsia".Jadi lepas saya dah habis layan "Bohsia" kamipun tido.Hari ni saya & wife cuti so tengah merancang untuk keluar ke mana2 sahaja yang kami mahu.Tapi malangnya...Masih Buntu...hak2...Jadi kesimpulan dok umah layan Astro.

Hm..Hari ni saya sangat happy sebab dapat tengok ramai kawan2 blogger update blog.Baru la dapat rasa cabaran untuk tulis entri and dapat cilok idea.Tapi jangan salah faham ye saya cilokpun then elaborate guna idea saya sendiri dan ukan copy paste.Kalau korang perasan tips ke, tutorial yang ada kat dalam blog ni adalah atas pengalaman saya selama 2 tahun berblogging dan menggunakan blogspot.hak2.Takde niat nak show off cuma berkongsi.Kalau saya nak show off baik saya tunjuk je earning saya kat Nuffnang yang ciput tuh. 

Entri kali ni saya nak up kan satu blog.Ni je yang boleh saya bagi untuk hargai bloggers2 yang masuk blog ni & baca entri yang saya tulis.Untuk pengetahuan umum(alamak ayat berita la plak) ni adalah kali kedua saya review blog dalam bahasa malaysia.Kali pertama adalah review untuk Blogshop Qiskidz.Kali ni saya nak review ataupun orang kata ambush seorang blogger yang nama dia AUS.

Sebelum saya letak interface dia harap korang semua tak pengsan.Jangan terkejut atau menganggap korang salah masuk blog ataupun blog ini ditutup.Interface dia belom habis di"renovate".Mungkin dia belum habis bayar Eric Leong kot.hak2.

Ni interface Blog dia :


Tuan punya blog :


Kan saya dah bagitau jangan pengsan ye bila masuk sebab dia tgh make over blog dia dan mencari ketenangan untuk buat header.hak2.Oklah saya cerita sikit macam mana saya boleh kenal dia.First time saya jumpa dia "Astro Byond Blogger Night" dan dia ni salah satu team member saya dalam mencari pembunuh.Tapi malangnya kami kalah...So sapa kata yang pegi Nuffnang event tak boleh dapat kawan dan traffik.

Walaupun korang tengok interface dia agak simple(saya suka jugak template yang simple) tapi cuba korang baca entri dia dulu.Kalau korang baca entri dia korang dapat tau betapa hebatnya mamat ni berimaginasi.Tak caya cuba baca entri:


ATAU MUNGKIN INI


Nah sekarang macam mana dah percaya.Banyak lagi entri dia ynag bagus2 n untuk pengetahuan korang dia ni pandai main content,keyword dan juga label.Korang boleh baca entri ni :


Korang jangan salah faham ye.Blog dia takde sexual content yang boleh menaikkan nafsu.Sebab kalau nak yang betul2 baik tgk kat redtube(ooops apakah ini???).Saya sudah berumah tangga jadi saya tak perlukan ini semua.Entri kat atas ni la yang buat blog dia meletup2 dah ramai visitor serta followers.Apa lagi yang boleh saya cakap selain daripada "Lu memang best bro!!!".Dia ni jugak seorang blogger yang aktif ngan Nuffnang dan dengar cerita dapat bufferred dari Nuffnang untuk bulan ni!!!Ces apahal aku tak dapat???

Kalau korang nak tau dia ni dalam usaha mengorat seorang model.Nak tahu sapa tanya la dia.Tak nak la buakak cerita ni nanti AUS bawak naik court...hak2

p/s :
 - Aus ko nak buat header baru ke???Meh aku tolong buatkan...amacam ade beran???
- Ko ingat ko je boleh terjah aku.Nah aku terjah ko secara terang2an nanti kalau dah femes kasi belanja sama aku ok...
- Credit to Deydeq untuk gambar AUS.Deq aku memang selalu masuk blog ko kalau ko update la...hak2
- Siapa seterusnya...Kita saksikan episod AMBUSH yang akan datang...
- Kalau saya tak update maknanya saya sedang sibuk ajar seorang "adik" untuk buat blog.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails