ASEAN LOGIC CAMPAIGN

 


Morning semua.Adus satu kejutan berlaku hari ni di mana pagi2 saya dah produce entri baru.Ini bukanlah satu yang biasa saya buat selaku blogger.Kalau ada pun mungkin sebulan 2 kali perkara pelik dan ajaib ini akan berlaku.hak2.

Semalam saya ke kelas bahasa Jepun bersama Serizawa selama dua jam setengah.Memang cerita tu best giler.Bagi saya kalau nak buat cite gaduh2 xperlu ada heroin sebab akan mencacatkan pergaduhan tersebut.Saya paling tak suka kalau tengok cerita pergaduhan kongsi gelap tetiba ada pulak watak heroin.Memang stim pergaduhan akan bertukar jadi stim lain plak.huh! membosankan. Daripada cerita Crow Zero saya belajar bahawa dalam pergaduhan kita perlu kecoh(ke kongsi gelap jepun memang kecoh!) untuk saiko lawan.Sebab apa sepanjang pergaduhan diorang mesti akan menjerit seperti seorang yang ditinggalkan kekasih.Kadang2 diorang nak pegi makan pun kene menjerit.Mungkin sebab diorang nak order diorang cepat sampai kot.


Oklah apa plak saya melalut pagi2 ni.Just nak share pagi ni bila saya bukak email saya terpanggil untuk buat satu kempen untuk Youthsays.Kempen ni nama dia ASEAN LOGIC iaitu ASEAN Students Engaging Action for Local and Regional Contribution to Society.Mari saya terangkan skit apa dia kempen ni...


Ia merupakan satu forum di mana semua belia ASEAN boleh menyuarakan pendapat dan bertukar ilmu pengetahuan.Forum ni dianjurkan oleh WAWASAN CLUB University Islam Antarabangsa dengan kerjasama Japan-ASEAN Solidarity Fund dan Kementerian Pelajaran Tinggi malaysia.Korang jangan plak ingat ni komuniti untuk blogger macam gengblogger plak ye(No..No..No..jangan salah anggap ye).So saya diberi amanah(wah besar pangkat) untuk mencari supporter bagi merealisasikan forum ni.Sebab objektif kempen ni ialah untuk mencari 5000 klik(unique tau) pada webpage ASEAN LOGIC ni.So jom kita bergabung tenaga untuk support benda ni.APA YANG PENTING!!!..korang tolong jawab ye...

Oklah xboleh nak melalut sangat sebab saya kat umah mak saya dan objektif saya berada di sini adalah untuk membantu mak saya mengmas rumah dan berpindah ke rumah baru.Yeay!!!Perut pun dah lapar dan mak saya dah masakkan makanan yang saya suka iaitu LONTONG GORENG...Wah besh giler...

p/s :
- Kalau korang support saya tolong la support kempen ni dengan mengklik link ASEAN LOGIC tu ye.
- Keperihatinan kita mungkin akan dapat merubah masa depan(uiks ada kene mengena ke???)
- Maaf kali ni takde gambar yang diedit sebab laptop adik saya takde photoshop...

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails