HAPPY BIRTHDAY... PART 2







Hm dah kuliah subuh hari ni tamat.So harap korang manfaatkan.Korang mesti tau kan apa akibatnya kalau Bean Moreno cuti dari bekerja.Owh pandai pastinya korang akan tengok banyak entri akan muncul.hak2.Okalah entri ni saya yang ni nak ucap hai jadi jugak tapi untuk "kangtau" saya.Kangtau ni lebih kurang macam group la maksud dia.Hari ni ngam2 dah tiga tahun dah.Wah comel beb!!!Maknanya Nuffnang dah 3 tahun dah arini dan saya hanya terlambat sedikit je untuk cukupkan umur berblogging sekali dengan nuffnang.

Kalau nak cakap benefit dari ikut Nuffnang,tak payah la tanya.terlalu banyak.Bulan ni je berapa ratus saya menang.itu tak masuk modem broadband yang saya menang,barang2 lain, dan yang best nya dapat gi event.Dari event tu lah saya jumpa sifu2 saya.Best ke tak???Nak lagi best!!!Saya join Nuffnang dan dapat kenal ramai blogger.So boleh buat aktiviti sendiri lagi tau,Jangan Main2...


Semalam masa saya tengah syok ajar cousin saya buat nuffnang account saya dikejutkan dengan satu comment yang menyakitkan hati.Disebabkan terlalu marah dan tak mahu perasaan marah tu dibawa ke ranjang jadi saya ambil keputusan untuk delete comment tu.Dan saya tak dapat buktikan kat entri kali ni.Saya ingatkan mel je yang kene kecam tapi saya yang tak popular ni pun kene jugak.Mak aih punya la dengki.Cakap saya budak barula,ilmu tak cukup nak ajar orang la.Tapi tak kisah la sebab orang yang hantar comment tuh boleh saya kategorikan sebagai "No Balls".PENAKUT sebab berselindung dengan nana ANON.Kalau berani tunjuk la avatar bak kata Mel.Tak pun kalau pemalu kasi URL la.boleh saya gi tgk blog yang hebat sangat katanya tuh.


Kalau budak anon ni nak tau sangat dah bape lama saya blogging.Meh sini abang cite ye.Saya start blogging 2006.Time tu adsense tgh meletup2 Nuffnang pun takde lagi beb.Tapi blog tu saya tak update sebab itu pasal insurans dan url diepun saya dah tak ingat.Ok first personal blog saya korang boleh check sini.Siap ada nama betul lagi tau.Saya start blogging dalam bahasa English kat dalam blog ni.Saya update sampai 2009.Tapi disebabkan ketamakan saya up kan suterablogger lak sampai sekarang.So puas hati sekarang.Saya taknak la emo2 sebab hari ni Maulidur Rasul.Tapi jangan provoke orang beb.Saya tak nak cerita sejarah blogging saya sebab takut timbulnya riak OK!!


Dahla malas nak emo2 sangat pagi2 mulia ni.Anyway :


"Happy Birthday Nuffnang!!!"


p/s :
- Harap2 dapatla barang satu or dua buffered campaign.hak2...Dah lama diorang tak tabur untung kat blog saya ni.Tak dapat advertorial dapat buffered pun ok.
- Anyway Nuffnang memang best!!!
- Saya ajar orang bukan untuk tunjuk hebat tapi uuntuk perkongsian ilmu wahai sedara sedari.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails