KAU KU SERU (GATH) - PART 1

Hye korang readers2 & bloggers2.Hari ni saya tak berkesempatan untuk menulis entri banyak2.Semalam saya kepenatan main paintball & hari ni penat mengangkut barang sebab mama saya berpindah ke rumah baru.Sangat letih sehinggakan boleh menyebabkan saya terbaring dan tertidur ataupun boleh la dikatakan ia lebih penat dari acara membunuh anak setan.Ooops Bean cerita dalam kelambu jangan tulis.hak2...

Saya masih kebingungan untuk menulis entri pasal semalam sebab masih tak dapat gambar2 yang sepatutnya saya dapat.Cuma baru dapat gambar dari Aus je.Itupun gambar saya yang kacak ni ada 3 keping je.APA!!!3 KEPING JE!!!Penat je saya set rambut baru kat QQ Cut tau.Nasib baik tak set rambut Serizawa kalau tak memang rugi.hak2...Tapi saya dah janji ngan korang kan.So apa yang boleh saya tulis saya akan tulis.Terutama sekali tentang gosip hangat yang sedang melanda dunia per"blog"an ini.Nara tolong highlightkan gosip ni eyh.hak2

Sepatutnya gath tu start pukul 10 pagi tapi sebabkan saya adalah khadam yang sangat diperlukan di kolej (kire boleh dikatakan hot jugak la kan) jadi saya kene kerja halfday semalam.Jadi saya tiba ditempat kejadian agak lambat.Satu kejadian lucu yang tejadi sebelum saya main paintball ialah masa saya nak cari jalan masuk ke tempat paintball.Saya tak perasan yang tangga ke pintu masuk adalah dekat je dengan tempat parking kete saya.Jadi saya jalan jauh2 sampai ke hujung.Dah sampai ke hujung saya ternampak sekumpulan remaja(chewah ayat berita) turun ikut bukit.Ces penat je berjalan.Apahal takde signboard.


Saya sampai je kat depan mata diorang saya disambut dengan penuh keceriaan dan muka sorang2 memang menunggu untuk bahan saya seperti gath lepas.Tapi kali owwwh tidak saya dah prepare ilmu hitam untuk mematahkan ayat2 diorang yang berbaur komedi itu.hak2...Oklah nanti saya akan update lagey pasal gath ni eyh..Sebab belum dapat gambar sepenuhnya.Badanpun masih sakit2 dan penat.Saya kasi hint2 je skit eyh...


p/s :
- Sedang memikirkan widget untuk blog wife saya.Nantikan kemunculannya ye...
- Aus sedang melakukan perubahan drastik untuk blognya demi untuk eny tersayang.TUNGGU!!!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails