NUFFNANG I LIKE!!!





Selamat pagi semua!!!Ces dah macam cikgu sekolah plak.Saya bekerja hari ini dengan hati yang girang(ni bukan cobaan ni betul2).Walapun agak sugul(bukan sugus ye) sedikit kerana Liverpool hanya mampu seri semalam tetapi aku kene pasrah sebab coach dia memang dah biol skang.Ini bukan entri emo ok,just nak cerita je.Sebelum tu Thanx tu followers,readers & blogger yang masuk blog ni and kasi sokongan ye.

Dengan mood yang girang saya akan tulis satu entri gumbira hari ni.hak2...Sedang saya memikirkan entri untuk masuk kontes Eyriqazz,satu juga memikirkan satu kontes untuk blog ni(popular ke blog ko sampai nak buat kontes bro???).Tapi seperti biasa saya nak share skit traffic saya last week.Anda mahu lihat ke tak???Wah ramai betul yang melonjat kegirangan untuk melihat traffik saya.Ni bukan nak show off tapi satu peringatan pada diri sendiri supaya berusaha keras lagi bukan sahaja di "rumah" tetapi juga di blog.Nah tengokla traffik saya yang tak berapa nak gempak last week :


Bagi otai2 blogging traffik kat atas ni dah macam biasa je.takde apa pun yang boleh dibanggakan.Itu kalau korang otai la kan.Saya tak otai so saya nak share ngan orang yang tak otai macam saya.Seperti yang korang tengok la kan minggu lepas saya berjaya meng"konsisten"kan traffic saya >100 unique sehari.Masih jauh ketinggalan kalau nak one by one ngan melromeo ataupun Eyriqazz mahupun Ausmelankolik.Huh!perasan lebih siot gua..Tapi apa yang boleh saya kongsikan dari traffik kat atas ialah perkataan maintain.

Dulu kalau tengok saya nak maintain punya susah.Working days memang selamba je >100 tapi bila tiba weekends je mesti jatuh kow kow dan membuatkan saya menitiskan air mata seperti menonton cite "Dunia Batinku".Tapi last week betul2 membuat saya melompat seperti menang loteri(pernah ke saya menang loteri??) sebab maintain je kehenseman traffik kat suterablogger ni.Yang paling best terlepas plak >200 unique.Hopefully lepas ni saya boleh achieve >200 per day.

p/s :
- Sekali lagi diingatkan bahawa entri ni tidak bertujuan untuk show off tapi untuk sharing.So sila baca dengan hati yang bersih dan tanpa prejudis.
- Sedang berusaha meningkatkan mutu pengeluaran entri.
- Saya tengah belajar kaedah post entri mengikut graph.Yela kalau asyik nak post je botakla rambut takleh la nak tiru Serizawa..hak2
- Teringat dulu2 nak dapat >20 unique pergh teramatlah susah.So thanx to Eyriqazz & Melromeo sebab turun ilmu yek.
- NUFFNANG I LIKE!!!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails