MINI GATH AT THE MINES PART 3(ENTRI YANG BANYAK GAMBAR)

Morning readers,sampai pagi ni saya still terasa pelik dengan anjakan paradigma kat blog ni.masih tak boleh terima yang saya ni berada di Malaysia dan harus "speaking" Malay you know???Hakhak...Badan still penat sebab semalam ada annual dinner dan first time belajar makan pakai chopstick dengan gaya mat salleh(sekali lagi saya tekankan bukan Rina Salleh ye...).So harap-harap selepas saya menarik makanan dengan gaya cina setinggi awan hari ni saya dapat ang pow yang banyak la ye.

Hm korang sepatutnya merasa best sebab saya tetibe terasa rajin nak update pasal gath aritu.So dengan bangganya saya persembahkan gambar yang sebenarnya saya rembat dari blog Deydeq. Takpe Deq nnt aku beli kamera berlensa aku plak akan send gambar kat ko yek.Untuk makluman reader semua kebanyakan gambar adalah kandid so jangan la fikir yang bukan2 ye.

Selepas kami dah isi perut dengan Nandos(yang sebenarnya aku tak tau nak order apa) kami ke aktiviti yang ditunggu-tunggu.Yeay!!!BOWLING...untuk pergi ke tempat bowling kami mengambil masa 15 minit walaupun sebenarnya dekat(tersesat...)

Bob bersama kasut yang baginya membawa tuah.


Jard & Kwn baik

BABY HEL & CIK YAN

EYRIQAZZ

KAK TASH


MELROMEO & BEAN MORENO

ENY & "KAWAN"NYA

LILY

FATEHA & HAIRI

Dan akhir sekali,organizer kite yang kacak,macho dan semamngnya hebat.Jangan dilupakan seorang lagi yang berusaha KERAS untuk buat event ni.

Bean Moreno & CikHel

So ini adalah bab terakhir untuk gath.Nanti tulis banyak sangat orang menyampah plak nak masuk blog ni.Kalau nak cite selanjutnya boleh la masuk kat link2 yang saya letak kat bawah gambar kecuali link saya eyh(yela skrg korang kat ne???).So pada sape2 yang pegi gath aritu time kasih sebab datang ye.Harap kite dapat jumpe lagi.Dan cikhel yang penat menganjurkan bende ni Thanx.

"SELAMAT BERBLOGGING YE SEMUA"

P/S :
- YANG XDAPAT PEGI TUH JANGAN SEDIH OR JELES EYH.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails