MINI GATH AT THE MINES PART 2

Adoiyai...Nampak gayanya setelah lama saya berada di oversea bahasa saya telah bertukar sama seperti MR Bean yang sebenar.Jadi setelah mendapat nasihat dari seorang samseng blog yang amat digeruni isitu bro eyriqazz(wah dah macam young and dangerous) atau panggilan manja yang diberi oleh Fatehah iaitu "Uncle Eyriqazz"(oops i am sorry...).So daripada korang membaca tulisan saya yang agak puitis seperti Shakespear yang agak memeningkan saya bertukar semula menjadi Melayu Sejati yang makan kuih cakoi sambil menaip entri.Adus bapak kekok(awkward) sebab rasanya dah dua bulan saya tulis entry dalam bahasa omputih.Ini semua disebabkan kekecewaan saya terhadap Liverpool yang menang sekali kalah memanjang(huhu).

Oklah kita stright to the point ye.Ini adalah sambungan entri yang lepas sebab malas dan tiada idea untuk tulis benda lain walaupun baru lepas tgk screening "Valentine Day" semalam(amy jangan jeles OK).Cite tu tak best pun (just nak sedapkan ati ko).Kita mulakan dengan aktiviti pertama ye.Kitorang just lepak makan2 kat Nandos(pergh lama siot saya xmakan kat sini).Korang pun mesti tau kan makanan Nandos ni agak pelik2 walaupun saya ni ada darah campu skit Mat Salleh(bukan Rina Salleh ye).


Itulah sebenarnya perbualan mereka walaupun saya berada jauh tapi mereka tidak tahu yang saya ada superpower macam Kapten Kit.


BEAN MORENO & ERYQAZZ @ NANDOS

Hm...Nilah sebahagian activity yang korang kene tau.Nampak macam sikit je kan tapi korang tak tau ada lagi askar simpanan wataniah tengah tunggu kat tempat boling.So aktiviti boling saya akan cerita lepas ni di bahagian yang ke-3 ok.Bukan tak nak cite tapi korang faham-faham je la yek.Ini time bekerja so,rakyat didahulukan pencapaian diutamakan ok.Lagipun internet connection yang digunakan ni amat lembab umpama siput b***(ooops mencarut plak).

p/s :
- Korang kene ikuti episod seterusnya sebab byk gambar.Kalau internet ok saya akan upload.
- Ni adalah experiment kedua yang saya jalankan untuk blog ini iaitu bahasa melayu.Jadi kalau hits saya bertambah baek saya akan teruskan.Kalau tak saya akan bertukar menjadi rowan atkinson semula yek.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails