ENTRI PENAT UNTUK SEORANG PEJUANG PAINTBALL

Hah!!!Saya terasa kepenatan yang teramat sangat ni.First time main paintball dengan keazaman yang tinggi.Rasa tak puas plak pegang senapang tadi.Seperti yang dijangkakan ramai yang datang.Walaupun saya sampai lambat sangat tapi masih sempat pegang senapang tuh.Kira tak membazir la duit tuh.Yang penting dapat headshot 2 kali.wah!!!

Gath tadi lebih kurang >40 orang datang termasuk dari group BTF(Blogger Tegar Family).Boleh tahan hebat gak la diorang.Yang datang kebanyakannya semua saya kenal.Thanx eyh sebab datang chewah macam saya plak yang organize.Thanx to Melz sebab invite blogger kerdil  cam saya ni.Tapi agak kecewa sebab Cik Lolly & Cik Epal tak datang sebab tujuan asalnya saya nak tembak cik epal.hak2.

Sorryla tak dapat nak buat entri yang berkualiti untuk korang malam ni sebab mata terlalu layu.Badan terlampau lemau dan lembik setelah bermain paintball dengan bersungguh2.Saya saja je update just nak bagitau yang gath tadi best.Rugi sapa yang tak pegi.Igt senang ke nak dapat diskaun main paintball semurah tadi.Yang penting banyak benda lawak tadi jadi & ada jugak episod cerita drama Korea yang dilakonkan oleh pelakon Keo Dong Aus dan Song Hye Eny.hak2..Oklah nanti saya akan update lagi pasal gath tadi.So doa2 la saya ada kelapangan dan dapat gambo2 tadi sepantas kilat...Bye...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails