THE GARDEN : JENJALAN SAMBIL SHOPPING


Hah entri terakhir untuk malam hari Jumaat & bukan malam Jumaat tau.Kalau malam Jumaat saya dah pergi bunuh setan dah.hak2.Tadi saya baru balik jenjalan ngan wife kat The Garden.Wah terasa macam orang kaya kan.Sebelum tuh saya mintak maaf eyh sebab tulis entri berbaurkan personal kan.Tak salahkan selebrity macam saya(selebriti ke???) cerita pasal personal.hak2.

Malangnya entri kali ni mungkin personal tapi berbeza sebab tiada cerita pasal dalam kelambu ye.Walaupun saya baru di"sound" oleh seorang otai(otai ke???) di komen blog tapi bak kata entri lepas saya just PERSETANKAN!!!Hari ni saya pergi ke The garden merangkap Mid Valley(yela sebelah2 je).Sedang saya makan kat Nandos dengan wife saya terdengar nama saya dipanggil.Owh terasa seperti artis tau.Rupa2nya terjumpa Cik Yann di Nandos.Untuk pengetahuan korang dialah yang mengajar saya untuk order makanan di Nandos.Malu sih...

Lepas makan saya memang dah nekad dah nak tukar style rambut,Lantas saya pergi ke QQ Cut untuk potong rambut.Dia tanya saya nak potong macam mana & saya dengan selamba je cakap potong ikut style jepun boleh tak?Dengan gaya lembut dia ketawa.ces ko melunturkan semangatku untuk menjadi Serizawa dan inilah hasilnya :



Pada waktu yang sama wife saya pergi nak trim rambut dia kat saloon,tapi malangnya saloon tu penuh.So dia tunggu saya sampai siap then saya teman dia cari saloon lain n then jumpa saloon lain.Tapi hasilnya wife saya tak berpuas hati dengan service Saloon Jantzent.Ces bayar RM78 untuk potong rambut+wash senior tapi ntah la wife saya je yang tau sebab saya tak potong rambut kat situ.

Dengan mood yang tak menentu wife saya ajak window shopping(bukan windows 7 ye) tetiba satu perkataan terkeluar."Bang jom b belanja abang beli minyak wangi..".Korang jangan anggap badan saya busuk ye seperti lirik lagu Rossa tu.Saya wangi dengan wangian Hugo Boss.Kalau tak pakai perfume pun badan saya berbau wangian haruman syurga.Mungkin sebab dia nak tenangkan hati dia dia tabur zakat kat saya.Jadi kami ke :

THE PERFUME SHOP

Setelah mencuba beberapa perfume sampaikan orang yang jaga kedai tu meluat jadi kami ambil keputusan untuk beli yang ni :

Cuba Teka apa di dalam...(tapi ini bukan kontes tau.Tiada hadiah akan diberikan...5,4,3,2,1   tet!!!

Di dalam beg itu ada :


Satu botol Perry Ellis & satu botol Chevignon.Korang pernanh dengar tak???Kalau tak pernah dengar saya mintak maaf.Kitorang memang suka cari something yang lain skit dari orang lain.Tapi jangan ingat ini perfume Uptown yang dijual RM15 sebotol.Owh tidak...hak2...Harga dia biarlah rahsia.Tapi apa yang best ada 15% -25% discount beb kat The Perfume Shop.Tak tau la memang ada discount ataupun cashier tu terpegun dengan rambut baru saya yang seakan2 Rain ni.hak2.Oklah cukup sampai di sini.Hope korang enjoy entri ni ye...

p/s :
- Tengah tunggu Mc Delivery tapi bapak nak dekat sejam tak sampai2 lagi ni.Siot korang ingat aku dah makan Nandos aku kenyang.
- Esok ada paintball harap saya bersedia.AUS mari kita bergabung meletup macam hari tuh.hahaha
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails