VALENTINE'S DAY

Huh!Hari ni saya penat tahap gaban.Ni baru balik dari Low yatt beli spare part.Jangan plak lepas ni comment tanya saya gi Low Yatt beli spare part apa plak ye.Memang saya akan jawab gi la tanya Low Yatt apa die ada jual.Mungkin ada antara korang yang tertunggu-tunggu pasal gath part 3 kan.Buweek...Jangan harap tunggu jela ye bile saya rajin.hakhak...

Saje je melalut tulis bende bukan-bukan dan tiada kene mengena dengan title dan persekitaran blog ni.Just nak tunjuk yang saya ni walaupun penat tetap akan update blog sebab...
Kak Nita - credit to google

Hm berbalik kite pada tujuan asal kite berblog(ooops ni ayat Melz hari tu) hakhak takde la entri ni saya just nak share dengan korang tentang semalam.Saya dapat invitation tengok "VALENTINE'S DAY".Sape yang tak dapat tu jangan sedih sangat sebab semalam Abang Naz terjjah ada kol cakap ada seorang ibu berguling2 di taman permainan Sri Rampai akibat tak dapat tiket dari Nuffnang(mcm kenal tapi siapa yek...hakhak...).Saya dapat bende ni :

2 keping tiket dan CD(komputer itu tidak termasuk dalam pakej rawatan yek)

Nuffnang bagi 2 tiket dan 1 badge (cam biasala...apa lagey yang diorang boleh bagi.) dan yang paling best nye saya dapat CD lucah BAEK punya...CD ni memang tak terdapat dipasaran asing mahupun pasaran gelap ok dan jangan korang ingat ini adalah CD lucah dan tak mungkin saya yang berlakon cite tuh(ada ke orang nak tengok...hukhuk).CD ni adalah CD gambar masa gath hari tu.Disebabkan Lily pun dapat invitation tuh jadi dia kasi aku gift ni,ada 200++ gambar (yang lain jangan jeles yek..) nampak sangat saya ni memang lelaki kacak yang diminati ramai.


"VALENTINE'S DAY" ni mengisahkan perjalan 8 pasangan dalam mencari kebahagiaan untuk hari "VALENTINE".Macam mana diorang harungi saat-saat manis dan pahit sebelum dan pada hari VALENTINE.Movie ni ada skit macam cite CINTA Khabir Bakhtiar(betul ke ejaan die nih???).Ada sedih dan ada gembira.Kebanyakan jalan cite mengisahkan macam mana Hari Valentine tu dapat mengubah kebahagiaan seseorang dalam mengejar cinta(wah puitis seyh).

Bagi saya movie ni best dan pelakon-pelakon die bukan calang-calang tau.."Pasar Sandar" pun kalah apatah lagi "Aron Ajes".Mesti bajet mahal filem ni.Yang membuatkan kite boleh tertido bile tengok cite ni adalah apabila kite menonton dengan badan yang letih(hakhak memangla...).takde la jalan cite die agak slow so sape yang suke tengok cite action baik jangan tengokla sebab mesti balik bergaduh ngan bini.


Kalau nak cite pasal rating,saya kasi 3.5/5.Nasib baik Taylor Swift ada berlakon kalau tak saya kasi 3 je.Jadi kepada mat-mat bunga di luar sana,datanglah menonton movie ni.Bagi yang sama spesis macam saya iaitu spesis yang ganas dan macho pun boleh tgk tapi ingat ini bukan cite hindustan ye...So jangan nak nangis-nangis.

p/s :

- Kepada Amy jangan kecewa sebab aku dengar cite ni ada sequel bersambung(hakhak takde la aku tipu...saje nak kasi ati ko sedap je...)
- Lily tq untuk CD yang tertulis nama ku yang macho ini...hakhak...
- Lastly thanx Nuffnang sebab kasi tiket k.Lain kali kalau ada movie best2 roger awal2 ye.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails