AMASSURANCE IT'S MY LIFE

Hye guys,ni la entry terakhir untuk malam ni.Dah tak larat dah nak fikir berat2 tu yang keluar entri yang teramat ringkas untuk difikirkan ni.Kepada Melz sorry sebab saya tak buat TAG tu.Bukan sebab saya nak melawan sifu tapi sebab saya masih ada idea untuk menulis sesuatu.Nanti kalau saya free saya akan laksanakan apa yang sepatutnya.Jangan majuk2 eyh..Nant saya anta Miss Lolly pujuk eyh...

Korang jangan takut dengan tajuk entri ni.Saya takkan promote apa2pun pasal insurans.Hak2 yela korang semua student kan.Tapi sebenarnya insuran tu penting untuk kehidupan sekarang ni sebab kita tak tau apa yang akan terjadi kat kita.Oklah mungkin apa yang saya nak tulis ni ramai yang dah tau.Tapi saya baru tau semalam & dah try so nak ajak korang plak try.Korang pernah try tak main game ni :


Game ni best.Saya tengah addicted bermain bende ni tapi bapak susah.Nama game ni AmAssurance It's MyLife.Ces patutla hadiah bukan main lagi.Puas dah nak pecah record tapi tak lepas2 plak.Sebelum korang boleh main game ni macam biasala korang kena register dulu untuk dapatkan username & password.So lepas register terus klik "Play Now".Then benda ni akan appear :


Masukkan username & password then press login.Korang boleh start membina kehidupan korang berlandaskan hukum syarak..OOooops berlandaskan perbankan.hak2...Antara game yang perlu korang settlekan adalah :


Ada tiga kali.Satu scene adalah keadaan korang selepas belajar dan mula membina hidup bahagia.Scene kedua adalah semasa korang nak mencari career dan last scene masa korang nak berjaya dalam career korang.So korang kene berhati2 mengurus kewangan.

Game kedua macam ni :


Dalam game ni korang kene kumpul duit and lambang AMbank tuh.Tgk bape pantas cara korang.Dan bila dah lengkap maka keluarlah benda ni plak :


Itu last sekali.Dan markah kat atas tuh bukan markah sebenar saya.Lagi tinggi tau tapi yang penting belum pecah record lagi.So korang tryla merebut RM10,000 tuh.Bukan sikit tau boleh buat hantaran kahwin.Sesuai untuk pasangan yang sedang ingin bercinta macam Aus dan Eny.hak2...At least kalau tak menang pun korang dapat tau cara menguruskan perbelanjaan dan mungkin menguruskan badan.

p/s :
- Wah berantu siot game ni sampai saya buat entri...
- Mencuba asas kejayaan tau..Belum cuba belum tau...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails