MY DATE NIGHT



Baru balik kerja saya dikejutkan dengan pemergian mak kepada kawan baik saya.Tak tau samada petang ni saya terus shoot balik Batu Pahat kot.Sebab saya agak rapat dengan arwah dan dah lama tak jumpa arwah.So al Fatihah untuk mak kawan saya dulu.Hm,lupakan kesedihan sebab yang pergi tetap pergi.


Ok apa kata kalau saya teruskan entri saya untuk merebut tempat ke tayangan perdana Movies oleh Nuffnang.Wah agak kekok bercerita kontest dalam BM.Kalau nak bercerita tentang date yang paling saya tak boleh lupakan dah tentulah saya  akan bercerita pasal first date saya dengn wife saya.Masa tu saya masih belajar kat poli so duit amat terhad dan saya tak la se"stylo" mamat2 lain kat luar.


Saya masih ingat masa tuh saya bawa dia jalan2 ke "The Mines".Saya dah tentulah dengan pakaian saya yang sememangnya bajet sempoi kan.Dengan baju kotak2 ala2 Nico (chikanoz) saya bawa dia jalan2 tengok movie dan makan2 kat "The Mines".Masa tu memanglah saya nampak tak romantik sebab saya tak tau nak beromantik (tapi sekarang tidak lagi)...



Apa yang membuatkan saya ingat kat date ni ialah ucapan "I Love You" di antara kami dan ucapan akhir dari saya yang memang romantik iaitu :


"Apasal b make up macam opera cina ni...Ada tayangan amal eyh..."


Romantik bukan ucapan itu.Tak dapat nak gambarkan dengan kata2...hak3...So harap2 dengan cerita ni saya dapat tiket wayang ni.Nak tengok sebab dia punya trailer kelakar gile.

’poster’

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails