TAG SIMPLE DISUKAI RAKYAT


Hye guys Bean Moreno muncul lagi.Ni sebab kerja dah siap dan tunggu electrician untuk bincang harga barang2.Saya dikejutkan dengan satu berita yang best.Hoho berita yang agak panas.Oooops sorry tiada niat untuk bergosip pagi2 ni.Pagi ni saya dapat satu tag.Actually saya adalah seorang penggemar TAG satu ketika dulu(yela masa baru sehari dua buat blog).Yang suka TAg saya ialah BabyHel.Tapi sekarang saya agak busy nak buat tak.So sorry sangat2 kalau saya tak buat TAg ye...I am a busy business man...hak3...

Tapi kali ni saya buat sebab masa banyak lebih dan tag ni simple.So tiada alasan untuk saya tak buat.Actually dah dua kali saya dapat TAG ni.Nasib baik naluri saya kata suruh buat lambat skit.Korang pernah dapat award.Hari ni saya dapat satu Award yang diberi oleh Billet.Minah ni tak habis2 panggil saya sifu...hehe...Ntah apa saya ajar diapun saya tak tau...hak3...


Fullamak dia kata saya beautiful...Betul ke saya ni beautiful,saya kacak la...hak3...Saya amat menghargai award ni walaupun tak se"grand" grammy tapi tetap berharga.Thanx eyh...



1. Thank & link the person that gave you the award 
dah buat dah ada kat atas...
 2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
 3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
 4. State 7 things about yourself.

7 Things about myself :
- Saya seorang yang susah nak marah
- Suka tulis entri
- Tengah tunggu duit turun dari langit
- Tak suka penindasan
- seorang yang amat romantis tetapi kalau angin dah naik kepala...payah owh...
- Suka berkawan dan bersosial
- Nuffnangers yang aktif (gliterrati tau)

Adus bab nak tag orang ni yang susah skit sebab kebanyakan kawan saya dah kene tag so sesiapa yang masuk blog saya rasa nak hadiah ni amiklah dengan rasa hormatnya saya kasi tanpa syarat sepeti menjadi follower...OOooppPPsss...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails