KEPADA YANG BERKENAAN - ENTRI LEWAT



Hye...Entri ni sepatutnya saya publish last week.Tapi asyik2 terlupa je.Jadi entri ni wujud atas dasar sayangnya saya pada follower saya yang ikhlas mem"follow" blog saya ni.Bukan apa terasa best bila cita2 saya nak ada follower tercapai.ces!!!Saya pernah bagitau nak buat kontes kan tapi ni salah satu tanda2 kecil kontes.

Sebelum ni saya just bermimpi akan dapat follower lebih 300 sebab kurang keyakinan.Tapi at last saya berjaya jugak pecah dara...Yeay 300 followers sudah...tak sia2 saya menulis.So disebabkan saya suka pada no 300 saya nak kasi hadiah pada follower yang ke 300.Mungkin ramai yang tanya kenapa tak announce...Ok biar saya terangkan.

Korang dapat bayangkan tak kalau saya announce yang saya cari follower yang ke 300 maka ramai yang akan :

- cakap saya ni terlalu mencari follower jadi saya akan dikondem.
- Ramai yang berlumba2 nak jadi follower ke 300 blog ni so tiada KEIKHLASAN sebab jadi follower untuk menang je.Tapi entri hampeh tak tau...

Maka dengan ini saya umumkan seorang blogger bertuah yang saya nantikan tu...Tententen...



Kepada EJAA sila contact saya ikut email or add YM saya mafia_burung ye sebab saya perlukan detail untuk kasi adiah.Dah hadiahnya ialah samada :

WANG TUNAI RM30 (BUKAN 30K YE) + BLOG REVIEW

ATAUPUN

TOPUP PREPAID RM 30 + BLOGREVIEW


p/s :
- Kepada follower lain bukan saya tak sayang korang tapi ni nama die kontes menguji keikhlasan hati semasa blogging.
- Nantikan saya akan buat satu kontes open untuk korang.Hadiah biasa2 je..hak2...tunggu kemunculan kontes tu tak lama lagi...
- Cik ejaa sila contact saya.Hadiah yang tak dituntut selama 7 hari akan luput...hak2..
- Orang ikhlas sayapun ikhlas...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails