TERASA JAKUN BILA DAPAT ADVERTORIAL


Selamat malam guys,apa cer?Hari ni saya terlalu banyak idea tapi tak dapat nak tulis sebab terlalu banyak kerja dan terlalu sibuk.Biasa la kuli tak mungkin boleh goyang kaki macam boss.Dapat tak korang maafkan orang lain.Cuba dulu baru tau nikmat dia.Even semalam saya rasa macam nak bunuh orang tapi perasaan tu sekejap je.Saya sedang menaip sambil menonton "Senja Permai"(perlukah saya cerita...)

Hari ni hari happy saya dan juga hari jakun.Kenapa?Sebab saya dapat dua email dari nuffnang.Email apa?Ok ni email yang saya received dari nuffnang :



Cukupla korang kenal saya sebagai Bean Moreno a.k.a Serizawa ye.Yang penting ada nama blog saya eyh Suterablogger...Lepas saya dapat mail ni saya terus bukak nuffnang punya blog then bukak akaun saya.Saya nampak ada benda baru dalam menu...

So sayapun memberanikan diri untuk klik jadi ganjaran dia adalah :

Sebenarnya ada lagi step2 untuk penuhkan advertorial.Tapi disebabkan saya terlalu jakun so saya terlupa nak print screen.Sorry ye...Kalau nak tau step2 dia boleh la pergi kat blog Fateha dia ada print screen.Hak2...Jadi saya happy teramat sangat sebab dua2 advertorial saya untuk "Project Aplha" approved.Walaupun nilai dia tak banyak tapi RM40 sape nak kasi.

The other things yang buat saya happy ialah berita yang saya dapat semalam.Saya kene buat blog post pasal Project400 Nuffnang a.k.a Gatsby Event.Itupun kira advertorial jugak tuh.Kenapa advertorial?Sebab dia bayar RM50 untuk post tu sahaja.Dan itu jugak syarat untuk pergi Event besar nuffnang & gatsby tuh.So ni email ketiga untuk advertorial dan juga event gatsby.Diorang reply macam ni :


So tu je kot yang mampu saya ekspress untuk kali ni.Congrats pada blogger yang dapat sepertimana saya dapat.Yang tak dapat tuh macam saya cakap semalam jangan minum racun tikus ye...

I LOVE NUFFNANG
p/s :
- Entri ni bukan untuk menunjuk2 tapi untuk berkongsi.Sebab kadang2 kita akan terlepas pandang benda2 kecik macam buat post untuk advertorial.
- Kalau ada orang nak cakap saya jakun...Ye memang saya jakun... yela saya ni newbie je dah dapat advertorial mestila best...hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails