YOUTHSAYS : KEMPEN EVERYONE CONNECTS

Selamat malam,ni adalah entri akhir dari saya untuk malam ini.Saya baru balik dari shopping kat Giant beli barang dapur.Yang penting disebabkan saya dapat buffered saya beli Mister Potato.Tq Nuffnang sebab kasi buffered tu.


Saya baru lepas usha hosting untuk client saya.So dah propose diapun setuju. Tunggu duit je.Thanx to wiseman sebab kasi lubang rezeki kat saya.Saya ni nama je duta Youthsays tapi dah lama tak buat kempen dia.So di malam yang mulia ni saya nak promote satu kempen.Hari ni saya nak promote pasal kempen "Everyone Connects".Apakah itu?




Ok kempen ni adalah bertujuan bahawa pentingnya kita berhubung antara satu sama lain.Yela maksud saya bukan "berhubung"an sex tapi sentiasa berhubung dan ambil tahu antara satu dengan yang lain bak kata orang putih "get conneted".Oklah straight to the point la.Saya nak kasi tiket tgk Black Eye Peace.Kalau korang nak sila klik mana2 perkataan Black Eyed Peace kat dalam blog ni atau mudah dalam entri ni.

p/s :

- So kalau korang dah memang terliur nak tengok Fergie (bukan Alex Ferguson ye.Itu sayapun menyampah...) klik la Black Eyed Peace so bolehla bersalaman dan ajak dia makan nasi lemak kat Kampung Baru.Dia tak pernah pergi lagi.
- Mari support Kempen ni sambil mencuba nasib tiket tuh jalankan tanggungjawab anda sebagai BELIA.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails