WIFE SAYA KASI AWARD

Selamat petang semua,kenyang baru lepas lunch.So korang agak2 apa yang akan jadi lepas makan.Hak3 mood malas akan menjelma.Bila mood malas datang kacau saya kat office ni memang satu apa pun tak jadi.So saya terpaksa keluar satu entri yang biasa2 je.


Saya ingat kat majlis2 besar je ada award.Rupanya tulis blogpun boleh dapat award.Wah best ni.Yang kasi wardpun bukan calang2 orangnya.Teramat bahaya sehingga boleh mengancam jiwa dan raga saya.Kalau saya tak publish entri ni mesti jawapannya tidur sofa je la Bean...Hak3...Saya tunjuklah rupa award ni eyh:



Takut woo bila tengok award ni.Kang tak pasal2 ada orang cakap saya syok sendiri."Top Blogger" tau.Menulispun macam budak tadika boleh ke saya dapat award ni.Hm,tapi anyway thanks la kat wife saya sebab kasi award ni.

Bab nak kasi kat orang ni agak lemah skit...Sebab saya rasa sebelum saya buat entri ni dah berterabur blogger2 yang buat so kepada readers blog ini yang mempunyai blog atau bahasa senang blogger ambillah award ni dengan rasa berbesar hati dan rendah diri sempena aidilfitri.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails