HARI YANG PENAT TAPI BEST.


Hye Guys,terlewat hari ni publish entri sebab ada task dan ada kerja untuk tolong blogger lain.Biasalah Blogger help blogger.Tadi saya tolong Kak Ina set twitter.Dah lama tak buat mak aiyh punya la lupa bape kali try baru jadi.Ni tgh fikir camne nak tolong Cikhel ubah template dia.Degil dia ni suruh buat lain dia pegi buat lain.hak3...Jangan takut Cikhel,Bean Moreno yang tampan akan cuba menyelesaikan masalah kamu sekiranya internet menjadi laju.


Kak ina dah dapat dah floating "Project Alpha" tapi saya masih belum lagi. Selalunya saya dapat awal.Mungkin belum sampai seru lagi kot untuk berkahwin.hak3...(perasan bini kat umah dah lupa...ooops).Tadi saya dapat call dari sifu metafizik saya.Nak mintak tolong saya untuk buatkan hosting and webase dia.So saya teramat happy sebab ada rezeki nak masuk.Harap2 project ni jalan lancar.Doakan saya ye.


Banyak benda yang saya perhatikan masa blogwalk tadi.Ces dah macam Cik Akhbar "Detektif Era" dah.hak3...Macam2 cara yang boleh diguna untuk dapatkan traffik.Dulu saya pernah guna satu cara iaitu surf to promote.Tapi at last kena tegur dengan pihak Nuffnang.So saya berhenti guna tu dan bertukar menjadi seorang petani yang menggunakan cara conventional untuk menuai iaitu blogwalking.Tapi kalau korang guna advertlets boleh kot.Jadi saya lebih berhati2 dalam menggunakan surf to promote.Tak tau la kalau dah boleh guna plakkan memang saya on balik akaun lama.hak3...Jadi sape2 yang dah berjaya generate traffik guna Surf to promote tolong kasi tau saya.Saya akan buka akaun saya balik.Nampak gayanya nak kena promote blog cam ni la kot :






p/s :
- Saya masih ingat pesan Kak Ina pada saya :
" Biar kita naik slow2 macam siput tapi puas hati"
- Tengah cuba mantainkan tarffik untuk minggu ni sebab nak kasi buffered naik mencanak.
- Bila PR nak naik ni...





Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails