SAYA HAPPY,ANDA HAPPY,SAYANG NUFFNANG

Owh tidak,semakin ramai yang saya lihat mendapat buffered tapi saya...satupun tak dapat.Tapi tak kisah la...Dah biasa dapat so sekali sekala tak dapat tak rasa kecik hatipun.Mungkin sebab keyword tak berapa nak best or advertiser tak minat nak baca blog saya...hak3...

Walau apapun terjadi saya tetap tidak akan membiarkan earning Nuffnang saya kering kontang.Walaupun baru lepas cash out.So setiap minggu saya mencuba untuk hantar entri "project alpha".Tanpa saya sedari kedua2 entri "project alpha" saya approved.Yeay!!!Tadi baru dapat email dari diorang :


Wah syok wo!!!Betul2 hao liao...So esok diorang akan creditkan RM20 ke dalam akaun Nuffnang saya.That's mean saya dah collect RM40 untuk "project alpha".Tak rugikan kita mencuba.

So pada yang dapat buffered tu,jangan malas2.Korang ingat dapat buffred senang nak dapat earning.Bila korang dapat buffered tu lah korang kene kerja lagi keras untuk upkan traffik korang.Sebab setahu saya buffered bukan CPC So good luck la ye.

Another one thing yang buat saya tersenyum adalah email ni :

(Click untuk "tumbesaran" sempurna)

Sebenarnya sebelum lunch tadi saya baru berbincang ngan Melz pasal benda ni.Yela tak confirm kan sebab saya takut saya kerja then tetiba dapat invitation kan ke rugi saya buat post best2 hari tuh(RM50 tuh).So dengan hadirnya email ni maka terjawablah persoalan tentang event ni.Yeay saya dapat go Event Gatsby...Yela saya akan jadi pelik kalau saya tak dapat sebab saya susah nak miss event Nuffnang ni.hak3...Bukan nak cakap saya ni rockstar tapi saya suka bersosial dan bergaul.Kalau ada rezeki mungkin nasib saya baik macam event Digi & Samsung dulu pulang dengan buah tangan yang best2.. 

p/s :
- Hopefully korang jangan salah sangka.Saya buat entri ni nak kasi korang semangat berblogging dan bukan untuk tunjuk2.Kalau saya nak tunjuk2 baik saya terus letak earning je kan baru best nak riak...

- Pada yang tak berjaya rileks...ini bukan penamat ye...
- Yang saya tau Melz ngan Eyriqazz pun dapat so ada gengla nak mengorat awek2 hak2...

THANK YOU NUFFNANG...LOVE YA!!!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails