BEST BITS OF PROJECT APLHA SEASON 1

Korang pernah tengok tak series "Project Alpha" ni?Saya tengok tapi ada yang ter"missed out" sebab kerja.Ok pada korang yang tak pernah tengok series ni meh sini saya cerita serba sikit pasal apa itu "Project Aplha".Sekarang ni "Project Alpha" dah masuk season 2 dan menampil kan beberapa Top blogger Malaysia.Yang penting saya tak termasuklah kan dalam senarai tuh.Series "Project Alpha" merupakan realiti TV Series yang membongkar kisah hidup setiap featured blogger.Mungkin kita pernah dengar nama diorang tapi kita tak tau apa interest,real name dan macam-macam lagi lah.


Masa Season satu dulu Project Aplha menampilkan beberapa Top Blogger yang sememangnya blog mereka ni jadi tumpuan ramai.Hits memang kow2 setiap bulan.Sebeleum saya kenalkan Blogger untuk season 2 jom kita review blogger season 1 :

HUAI BIN - SIXTHSEAL


Mamat ni saya pernah jumpa.Time tu event Samsung Corby cuma tak dapat nak lepak lama sebab time tu dia sakit then terus balik.Dia team kuning so satu team ngan saya.

ABANGNARA - BEAUTIFULNARA


Mamat ni plak salah sorang sifu saya.Banyak ajar saya pasal blog & sampai sekarang still communicate.Tapi malangnya masa Samsung Corby dia team lawan.hak2...

KENNY SIA - KENNY SIA


Wah yang ni jangan buat main.Top earner ni...Saya jumpa dia sekali time tu KDU Open Day.Satu soalan dia kat saya masa open day tu "Are You Ready to Be A Blogger???".Huh!!Terketar lutut saya menjawab.Tapi dia sempoi dan tak kedekut ilmu.Best ar lepak ngan dia walaupun sekejap.

REDMYMMY - REDMUMMY


Yang ni pun jangan buat main.Tengok blog diapun kita takut nak jumpa dia.Tapi die seorang yang friendly.Dulu saya tertanya2 sapa sebenarnya redmummy & at last saya dapat jumpa dia kat Astro Byond Blogger Night.Memang best tak sombong langsung.

AUDREY OOI - FOURFEETNINE


Si kecil & cute ni pun saya jumpa time Samsung Corby.Yang best satu team ngan saya.hak2...Saya sebenarnya takut nak tegur dia tapi dia yang tegur saya dulu dan tanya kenapa nama saya agak pelik.hak2...One of my sifu jugak and still contact...



Yang ni saya tak pernah borak just jumpa duduk dekat2 je.Blog dia memang banyak cerita pasal artis.

NICOLE - NICOLEKISS

 Hm,nipun saya tak pernah jumpa lagi.Mungkin dia ada kat event Astro tapi saya tak kenal so saya tak tegur.hak2.

Kat atas tadi semuanya blogger2 yang kita pernah tengok kat "Project Alpha".So maknanya semua kisah diorang dari hujung rambut sampai hujung kaki kita dah tau...Ye ke??Ntah tapi yang bestnya pasal Nara.Sampai kita boleh tertipu selama yang di ni sebenarnya lelaki.hak2...So next Season ada beberapa Top Blogger yang akan di"featured"kan dalam series ni.Kalau korang free gi la tengok.Sebab best.Yang penting pengacara dia tetap sama iaitu JoJo Stryus.

Kalau macam season lepas diorang ada buat contest untuk kita join dan habiah dia berbaloi2.Salah seorang pemenang season 1 ialah Eyriqazz(dia lagi!!!).Jadi kalau korang rasa nak hadiah rajin2kan la diri tengok series ni.Sebab next season akan start 19 April 2010.Yang penting ada blogger kesayangan Melz iaitu AzwanAli hak2...Jadi jangan lupa saksikan series yang best ni kalau korang nak menang hadiah ye.Tak cuba tak tau...Sebab sayapun akan try untuk season ni.Kalah menang tolak tepi janji mencuba dan menonton.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails