I'M GOING TO THE GATSBY DEODORANT STREET FAIR

Wah agak mengejutkan dan dukacita kalau Suterablogger hanya ada satu entri je.Aus pasti pelik tapi saya tidak akan membiarkan perkara macam ni terjadi.Sebab ini Bean Moreno la.Mana mungkin kejadian itu terjadi kalau P1 saya bergerak seperti LRT.hak3...

Ni ada lagi yang mengejutkan berlaku pada hari ni.Seperti mana yang korang baca kat atas tuh,sayapun terkejut dapat gi event ni.Actually saya dah dapat first email dari Nuffnang tapi tak mau cerita lagi sebab belum confirm.Tetiba tadi saya dapat second mail dari Nuffnang tadi ajak gi event Gatsby ni.Inilah sebenarnya Projek400 yang hebat diperkatakan oleh blogger2 yang dapat email first hari tu.Untuk pengetahuan korang Nuffnang & Gatsby akan "Bergabung & Meletup" menganjurkan satu event yang dipanggil "Gatsby Deodorant Street Fair" yang mana diorang akan kumpulkan seramai 400 orang blogger.Ni detail dia :


Event : Gatsby Deodorant Street Fair
Tarikh : 17 April 2010
Masa : 10 pagi hingga 5 petang
Tempat : Ruang Legar,Berjaya Times Square

Oklah kalau Nuffnang punya event macam biasa la,siapa yang selalu pergi macam saya mesti tahu hadiah bukan murah2.Kali ni diorang kasi hadiah macam2 contohnya barangan elekteronik, komputer,telefon bimbit  dan baucar tunai.Korang rasa berapa nilai dia?RM15000 wow!!!Hussin Lampoyapun boleh pengsan.hak3...Tapi jangan harapla boleh senang2 dapatkan.Adala acara2 yang korang kene buat contohnya macam main baling2 getah dan juga sumo(pergh dah tentu aku kalah kalau main bende ni).
 
Macam mana nak gi sana?Adakah soalan ini releven untuk seorang yang mempunyai IC 14 ditengah ataupun membesar di kota metropolitan KL.hak3...Senang je,Kalau tak nak tersalah tempat korang naik bas metro sampai pudu lepas tu jalan kaki ke Times Square.Kalau nak naik train korang berhenti kat KL Central lepastuh naik la Monorel berhenti kat Stesen Jalan Imbi ataupun Hang Tuah.Senang kan tak susahpun nak gi Times Square.Macam saya naik kereta so saya bawak kereta ikut Federal Highway then masuk DBP then terus menghala ke Low yatt Plaza.Nah saya kasi peta :


 So kepada yang tak dapat invitation tu jangan la sedih2 sampai nak minum racun tikus...Tak elokla macam tuh.Korangpun boleh datang kat tempat kejadian untuk kasi sokongan.Nak masuk game saya tak pasti boleh ke tak tapi mana la tau luck korang boleh bawak balik hadiah.Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia hanyalah Hang Tuah.hak3...Itu je yang saya boleh share...Tunggu jela blogpost dari dak2 lain cam Melz,Eyriqazz,Lily dan sesapa jela yang dapat.Hope to see all of you kat sana ye!!!Horah!!!Sapa2 yang nak tau pasal event ni boleh masuk tengok kat:


p/s :
- Ni lah satu big gathering yang best sebab lebih 500 blogger akan datang.
- Jom datang sini support eyh...Mana rau dapat tajaan deodorant setahun saya nak kasi kat lecturer kat kolej saya tuh biar harun kolej.


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails