HARI YANG PANAS KINI SUDAH HUJAN


Salam guys,selamat malam eyh.Saya baru balik dari Low Yatt ni dan agak bengang skit dengan supplier.So saya rasa ini kali terakhir saya akan berurusan denagn supplier ni.Nak tau kenapa?Dahla janji nak call tapi sekalipun tak call.Pastu tadi saya dengan niat nak pergi sana cepat dah terpaksa melaburkan duit saya kat parking Low Yatt sebab diorang tak siap pasang lagi laptop tuh.Ces!Yang buat saya lagi tak puas hati adalah disebabkan gambar ni :


Dah la buat lambat,alasan banyak...Korang buat laptop kesayangan aku macam tong sampah.haram jad betul.Korang patut bersyukur yang saya ni dilatih supaya memaafkan kesalahan orang.Kalau korang berdepan dengan Bean Moreno yang lama,saya rasa dah lebam2 mata tuh.hak3...So terima kasih kat "Aqua Bridge" eyh atas servis yang memang TerBAEK!!!huh!

Wife saya tengah asyik update blog kat laptop jadi saya terpaksa update guna pc "Leftenan Adnan" yang bermonitorkan screen 60-an.Tapi takpe,wife saya punya pasal tak kisah.Sekarang ni kalau kita tengok isu plagiat tengah top.Ces itupun boleh jadi hal.Bagi saya semua blogger adalah plagiat termasuk saya.Takde siapapun yang wujud dengan idea bersih 100% dari minda sendiri.So tak payah nak kecoh2 yang artikel kita diplagiat.Kalau taknak diplagiat tulis dalam diari je bang...Tapi yang tak best nya,siapa yang besar2kan kes ni?Korangpun tau.Diorang start and at last bila dah nak kantoi je pandai tutup...

Hm,tulah yang saya pernah cakap,bila time satu golongan tu buat isu diorang boleh suka2 je buat tapi bila time newbie nak bersuara & nak tunjuk kebenaran diorang pandai pusing.Huh!Lain kali jangan menegakkan benang yang basah.Itu pengajarannya ye.So tutup ye kes plagiat ni.Ingat blogging kena jujur dan sentiasa ingat dari mana kita bermula.Jangan kita terlalu bongkak dengan status 5 tahun berblogging.Tak ke manapun.Cuba guna isu yang best skit untuk buat entri kan.hak3...But apa2pun chill K.Blogging arena kat Malaysia ni kecil je.

p/s :
- Sorry tersentuh isu sensitif tapi just reminder untuk kita semua.
- Actually tengah mengajar wife cara tulis entri(macam gempak2 je saya ni nak ajar orang)
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails