YS : OPERATION BOTAK - GO BALD FOR LITERACY

Pagi2 ni memang selalunya ada idea tapi pagi hari ni otak kosong sebab task banyak sangat.Jadi sebelum saya settlekan task2 tu terasa nak menulis even takde idea ynag best pun.Tapi saya mendapat satu lagi peluang untuk berkempen.Yang pentingnya bukan untuk pilihanraya ye.Itu bukan kerja saya.
Seperti biasa sebaagai duta YOUTHSAYS saya terpanggil untu berkempen pasal ada satu kempen baru ni.Yang mana tak tau lagi pasal YOUTHSAYS silalah pegi ke link ye.Banyak benefit korang boleh dapat sebagai seorang belia yang suci & murni(macam saya).Kali ni diorang suruh saya berkempen pasal OPERATION BOTAK - GO BALD FOR LITERACY.Sebelum saya berkempen (wah macam JPP Universiti plak) korang tgk poster dia dulu eyh...


Amacam simple tak poster dia?Jangan takut ni bukan poster2 yang ajak pergi gig skinhead.Dan tak mungkin band otai ACAB akan perform ok...So budak2 skinhead korang boleh berhenti bermimpi.hak2.Ok dah tengok posterkan,sekarang saya cerita apa motif kempen ni.

Korang tau tak kat Sabah separuh daripada penduduk tinggal di kawasan pendalaman yang mana tak macam kita mewah boleh buat apa yang kita nak sebab ada kemudahan.So Operation Botak bertujuan mengumpul dana sehingga RM100,00 (alah tak banyakpun kalau sorang RM1 maknanya 100,000 orang je cukup) untuk membantu penduduk pendalaman seperti di Kota Belut dan Tuaran untuk membangunkan kampung diorang dengan segala kemudahan asas.

Macam mana korang nak support?Senang je cara satu ialah dengan membotakkan rambut(kalau gurls tak payah la kang kurang pulak duit hantaran pastu blame saya plak) dan yang kedua kami selaku duta YOUTHSAYS kene kumpul 5000 point.Apa yang korang perlu buat ialah click pada link Operation Botak.Senangkan taklah sesusah yang korang sangkakan.Jadi apa lagi mari support kempen ni.

p/s :
- Akhirnya saya dapat idea untuk tulis entri hari ni.So blog tak bersawang...Yeay!!!
- Kalau korang susah nak keluar duit bagi derma apa kata korang just klik je.
- Vivi akhirnya kampung ko akan ada internet bah!!!aku support...hak2
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails