PROJECT ALPHA 2 : I JUST LOVE GOOD SMELLING PEOPLE


Hello,alamak tajuk in English la.Saya dah lama tak tulis dalam English takut broken.So alang2 dah pecah rabak bahasa saya biar saya keruhkan lagi untuk entri kali ni."I Just Love Good Smelling People" maksudnya ialah saya suka orang yang berbau wangi.Hak3 ada ke manusia ynag nak berbau sampah?Ooops baru saya teringat ada satu golongan yang memang suka bau busuk.Golongan tersebut adalah golongan PUNK!hak3...


Kita semua nak invironment yang steady kan.Yang mana peace dan menyenangkan.Tapi kadang2 keadaan office kita memang dah best tapi tetiba ada something yang tak best distract concentration kita masa nak bekerja.Salah satunya bau badan office mate kita.Wah...sakit otak & sakit hidung kita.Nak sound takut terasa kan tapi setiap hari buat dek jek.Terasa macam nak belikan penyembur lipas suruh dia pakai kat armpit dia tuh.Tak de civic betul orang yang macam ni...Kalau mamak tu takpela ni kat office.pergh...


Apalah salahnya gaji ribu2 pergi beli deodorant yang harga dia tak sampaipun RM20.Banyak jenama yang kita boleh pilih.Macam saya,saya pakai Adidas dan Nivea(bukan Nvdia eyh itu jenama graphic crad).Tak payah la beli yang mahal2pun kalau diri tu kedekut.Contoh kalau Adidas punya seodorant kat Guardian baru RM15(rasanya sebab saya ada satu itupun dah lama beli).Dahla tak pakai deodorant perfume pun tak nak beli.Ces memang kedekut betulah.Kalau korang tak mampu nak beli Perry Ellis original pergi jela Uptown banyak perfume RM15 so cost korang untuk berbau wangi dan segar tak lebihpun RM50.



Jadi kepada sesiapa sahaja yang terasa tolonglah ambil tindakan segera sebab kehdairan korang di persada seni ni akan menyebabkan orang tidak selesa kerana bau badan yang teruk(bad smell).Tak salah invest RM50 untuk badan,Ni tak invest juta2 kat bank or oil & gas tapi kat badan RM50 pun susah.ces!Lagipun sekarang musim panas so sendiri mau ingat la kawan.Jadi kesimpulannya "I JUST LOVE GOOD SMELLING PEOPLE" sebab my smell also good ma!!!


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails