KENANGAN BERLEGAR SEMASA MIGRAIN - HINDUSTANI!!!



Hye semua.Kan saya dah cakap.Sesuatu yang pelik kalau Bean Moreno hanya boleh keluarkan satu entri je sehari kalau takde apa2 berlaku padanya.Saya baru balik dari klinik sebab tak tertahan menanggung kesakitan kepala.Doc pun just kasi ubat yang biasa je.Huh!!takpe janji dapat MC.Jadi sempena saya MC ni saya nak tulis entri jugak walaupun kepala terasa macam nak meletup.Saya anak lelaki jadi pasti boleh menghadapi rintangan perintang 12ohm ni.

Walaupun tgh sakit kepala saya masih boleh berimaginasi kejap dan mulala kenangan lama2 terkeluar dari kotak ingatan.Opps sebelum tu mintak maaf eyh sebab saya takde mood nak tulis pasal tipis blogging ataupun tutorial sebab malas nak memerah otak secara berlebihan takut terkeluar biji mata ni.Tadi saya boleh teringat zaman2 saya tengah belajar kat MRSM Terendak.Owh sungguh ku rindu zaman tersebut.Yang bestnya ada satu peristiwa di mana ada sorang junior ni terlalu obses dengan saya.hak2...Rasa kelakar plus malu beb.Nak tau apahal minah ni obses dengan saya.Isk malula..Saya sendiri ketawa bila terpikir balik kenangan tuh...


Kalau korang nak tau saya cerita je la ye...Masa saya tengah study dulu tgh top cerita2 hindustan(haram saya tak layan pun).Ada ke patut dia cakap muka saya macam Amiir Khan.Mak aih jauh siot beza.hak2...Kalau dia cakap muka saya macam T.I ke Justin ke?Takpun koman2 macam Kris Alen ke boleh lagi saya terima.Ini Amir Khan boleh pecah urat perut ketawa.Tapi yang best nya makan saya setiap minggu sponsored by her.Maklumla orang kaya jadi saya sebenarnya tak nak tapi tetiba je balik dari surau makanan dah ada atas meja..Ngap sudah!!!Bila time ada apa2 aktiviti macam dedication ke apa2 la pasti saya pulabg ke bilik dengan beg berisi macam2 gift.Itu belum masuk apa yang kakak angkat saya kasi.Wah mewah hidup.



Jadi disebabkan saya nak lari dari imej hindustan Amiir Khan tersebutlah saya nekad untuk join skinhead dan membuktikan saya bukan seorang yang Jiwa2 or "pil bil dil hai hindustani" (betul ke perkataan ni)...hak2..Saya mula bercampur dengan dak2 skinhead dan membotakkan kepala padahal sebelum2 tuh saya tak suke potong rambut.Owh dah nasib.Jadi selepas saya potong rambut dak2 skinhead cakap muka saya macam satu vocalist satu band skinhead kat UK nama dia Ruddy Moreno.Aduhai apasal la muka saya ni cap artis...Tapi kali ni okla sebab nama moreno tu memang saya suke & sampai sekarang saya guna.hak2...

p/s :

- Korangpun mesti ada jugak pernah alami benda ni kan???
- Owh masih tidak dapat menerima kenyataan bahawa saya disamakan dengan pelakon hindustan.wek!!!Tak ganas langsung!!!
- Kenapa saya tidak mau mendedahkan identiti nama hadapan saya???Lu pk la sendiri...
- Saya dah dapat satu kontest yang mana korang boleh sertai...Jadi Bolos saja dinding kontes!!!

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails