ALAMAK!!!









Salam semua,kenapa???Pelik???Suterablogger tak keluarkan satu entripun semalam??Bean Moreno dah kering idea ke???Owh tidak!!!Tapi saya tau korang mesti merindui penulisan saya yang tak seberapa ni.Ke merindui  tuan blog yang kacak dan cool ni.hak3.Dah jangan nangis2 sebab Bean Moreno masih bernafas dan masih banyak idea utnuk dikeluarkan.huh!!Sorry sebab semalam saya tak dapat nak update.Saya sekarang berada di kampung wife saya dan memang susah nak dapat signal P1.Entri nipun nasiblah,kalau korang boleh baca maksudnya line P1 adalah stabil.

Actually saya tengah bertungkus-lumus untuk siapkan satu lagi "dotcom".Tapi kali ni saya newbie yang masih mencari apa itu kepuasan SEO cuba berjinak2 dengan wordpress.Dulu saya ada satu blog platform wordpress tapi kecundang ditengah jalan sebab terlampau bz.Domain saya dah beli semalam just sekarang tgh fikir jalan macam mana nak integrate dengan wordpess.Owh sudah botak kepala ni fikir macam mana nak "dotcom"kan wordpress.Adus ada sesapa yang boleh tolong saya?TOLONG!!api2!!So project dotcom wordpress tu saya kene tangguhkan dulu buat masa ni.Maybe minggu depan settle la masalah saya tuh.

Saya terasa amat best hari ni sebab dapat pujian satu anon.Yela minggu lepas kene hentam dengam satu anon yang lain mengatakan saya tak layak untuk menulis tutorial.Tapi past is past life must go on.Jangan pandang belakang nanti nampak hantu.Tak percaya?Cuba korang jalan sorang2 pada waktu malam di kala bulu roma tengah meremang pandang belakang dan cabar dia.Mesti keluar punya la!!!Kepada anon yang memuji saya tu thanx banyak2.Saya amat menghargai complement awak tuh dengan hati terbuka.Nak tau apa komen anon tuh gi kat sini.

Mungkin dia baca entri saya pasal metafizik.Dan sebelum2 ni pun saya dah banyak keluarkan artikel metafizik.Sebelum saya belajar metafizik ni saya sendiri tak percaya yang metafizik ni boleh merubah seseorang manjadi lebih baik..Tapi bila saya dalami apa sebenarnya metafizik saya dah dapat kenal siapa diri saya dan apa itu "law Of Nature".So thanx kepada guru saya Doc A ataupun kitorang panggil dia Daddy A sebab turunkan ilmu ni secara percuma(barang free semua orang nak)..hak3...Kalu korang nak saya kongsi lagi pasal metafizik kene tunggu ye..Saya akan kongsi macam mana Bill Gates & Warren Buffet boleh berjaya menjadi personaliti yang kaya dan budiman.Tak macam pemain bola Chelsea yang kaya dan gila sex!!!hak3...

Sekerang saya asyik dapat baca entri pasal orang yang dapat projek400 dari nuffnang...Apa kebende tuh???Dengar cerita projek top secret..Betul ke???

p/s :
- Hm amat la tenang berada di kampung...fuh tak sesak kepala otak!!!Tapi sesak bila takde line internet...So P1 cepat2 skit upgrade service kat sini.
- Sorry entri ni tak bergambar sebab internet low signal dan semput bila nak upload gambar.Sorry ye...
- Tak sabar nak kongsi ilmu metafizik ngan korang.So far saya dah kongsi ilmu ni kat dua orang & sekarang diorang dah stabil.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails