DIMANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA HIGHWAY



Morning der,hak3...Ni terpengaruh dengan Adnan sempit la ni.Ok seperti mana yang kita tahu,semalam Malaysia muncul juara All England so terima kasih kepada Dato' Lee Chong Wei yang telah mengalahkan Pemain muda Jepun(ntah apa ke namanya) hak3.Dato' Lee Chong Wei telah berjaya menaikkan nama Malaysia dalam bidang sukan seterusnya carry on misi Dato' Misbun Sidek selaku pemain badminton handalan dunia.





Dan sebenarnya(oops bukan lagu Yuna Zarai ye) bukan itu main point saya.Saya just nak terangkan yang kalau kita betul2 nak benda tu ia takkan mustahil.Takde benda yang mustahil dalam dunia kecuali menduakan tuhan.Ya itu adalah satu yang mustahil dan berdosa besar.Kalau korang tak percaya saya bagi korang tengok satu video ni.Maybe some of korang dah pernah tengok tapi bagi saya seorang IT support yang sangat busy saya dapat inspirasi selepas baca blog wife saya.Korang tengok eyh :






Apa yang korang dapat bila tengok video ni.Sedih tak?Pada mulanya saya menitis air mata dan sampai sekarang bila saya view saya akan menitis air mata.Sebab semangat dia.Dan saya akan view video ni setiap pagi dan setiap malam sebelum tido (yang penting doa tido saya bacala.Kalau tak ngigau nanti).So dalam hidup ni kalau kita ada kekurangan tak semestinya kita akan duduk di bawah.Yang penting kemahuan dan percubaan.Sekali gagal tak semestinya korang akan berada di bawah.

Semua orang pernah gagal.Saya pernah gagal byk kali.Dalam berblogging saya gagal dalam dua blog.Tapi kalau saya masih anggap kegagalan tuh adalah penghalang bagi saya untuk berblogging maka takde la Suterablogger sampai ke hari ini.Dan saya tetap akan tetap menulis walaupun dihentam teruk oleh otai2.hak3...Dan itulah yang saya nak korang jadi.Sekiranya kita tengok visitor kita kurang dari hari ke hari,cuba fikir kenapa?Cuba perbaiki apa yang kurang.Bergaul dengan orang yang hebat.Yang penting jangan terpengaruh dengan kutukan orang.Ingat ye :

"Di mana Ada Kemahuan Di situ Ada Highway!!!"


p/s :

- Setaip kali saya tengok vidoe ni saya akan menangis dan saya akan bersemangat.
- Korang cuba positif dalam hidup dan korang akan berjaya di akhir nanti. 
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails