MY FAVOURITE SURFING SPOT



Hye, ni adalah task "Project Alpha" yang ke-3.Saya pun agak confius apakah yang dimaksudkan dengan sentence di atas tu.Adakah tempat untuk surf internet atapun surf boarding.Tapi mengikut logik akal saya mungkin bermaksud "Tempat Kegemaran Untuk Melayari Internet" kot.



Oklah bagi saya tempat yang paling saya suka untuk surf net adalah di rumah.Yela kalau kita surf internet kat CyberCafe kene bayar sejam RM2.00.Kalau kita pergi kedai mamak untuk surf net kena beli air yang nilai dia lebih kurang macam gi cc.Kalau kat Starbucks or Coffee Bean dah tentu paling murahpun RM5.00.


So baik saya surf net kat rumah sebab nak air buat sendiri nak makan suruh wife saya masak.Kan saving(bukan kedekut ye).Sebab lain kenapa saya suka surf net dekat rumah.Dah tentula boleh buat macam2 gaya.Boleh baring,meniarap, dan gaya yang paling best boleh mencangkung(ooops bocor rahsia).Dan sebab yang paling best ialah saya dah bayar RM99 kat P1 tiap2 bulan untuk service dia mestilah kene guna takkan buta2 je bayar.Wah terkantoi saya adalah pengguna setia P1.




Saya tak pernah terasa rugi subscribe P1 even bayar mahal sebab service dia.omak aih...Best gile.Tak pernah bagi saya tekanan kecuali bila saya balik ke Muar.Yela belum sampai situ lagi...Nak tengok saya bersama kotak P1 saya. nah :


Kalau kat mamak tu pakai line P1 memang best.hak3...Takpun korang ada wiggy untuk online pasti puas hati sebab speed dia tak slow siput punya.
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails