METAFIZIK : TASK UNTUK UNLOCK KUNCI KEGEMBIRAAN


Morning guys,hm...Kepala masih memikirkan adakah patut saya berada di tempat marketing department.Tapi nak buat camner ini adalah arahan boss.So kene buat even tak suka.Walau macam manapun saya tetap terima.

Seperti mana yang saya janjikan saya akan ajar korang macam mana korang nak guna kan ingredient yang saya kasi tau sebelum ni untuk korang berada di dalam mood happy sentiasa.Entri2 sebelum ni saya pernah cerita bahwa untuk dapatkan kegembiraan kita kena :

1) Memaafkan kesalahan orang lain
2) Berterima Kasih pada Anggota Badan kita,Roh dan Orang Lain
3) Bersyukur dengan apa yang kita ada serta kehidupan yang kita jalani

Sekarang saya nak kasi task untuk korang siapa yang nak buat boleh buat dan siapa yang tak nak buat boleh teruskan kehidupan anda yang normal tuh.Sebab ini adalah satu cara untuk kita ubah kehidupan kita dari baik kepada yang lebih baik & untuk pengetahuan korang ramai antara orang2 kaya yang BUDIMAN kat luar sana buat benda ni dan diorang dah berjaya (cuma saya je yang tengah terkedek2 meniti titian hidup ni).

Apa yang korang kena buat ialah :

- Sedia kan satu kertas then tulis 1 sampai 14 bahagikan kepada 2 iaitu sebelum tido & bangun tido.

- Setaip kali sebelum tido dan selepas bangun tido korang cuba amalkan 3 perkara yang saya dah mentioned kat atas tuh.

- Tolong jangan skip walaupun satu hari sebab saya nak tangok apa yang korang rasa setiap hari.

- Kita cuba buat sama2 sampai hari ke-14 saya akan post satu entri untuk korang komen dan bagi feed back pasal task ni.

Untuk korang rasa atau orang putih kata feel benda ni sila jangan tinggalkan solat anda.Sebab itu wajib yang ni sunat je.Dan yang paling penting sekali tolong jujur.Kalau tak jangan salahkan saya kenapa tak dapat result.

p/s :
- Jom kita sama2 buat start from malam ni sampai 7 Feb siapa nak try drop komen eyh???
- SILA DOWNLOAD CONTOH DI SINI
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails