OWH NO!!!

aiensepet.blogspot.com

Salam guys,sorry late update dari saya hari ni.Saya terlalu sibuk untuk settlekan hal rumah baru family saya arini.So korang semua dah tau yang wife sayapun dah ada blog.dan dia sekarang terlalu gembira dengan perkembangan blog aiensepet.So thanx to korang yang support blog dia.Saya tak nak dia buat kerja separuh jalan dan saya nak dia menulis sepertimana yang saya buat.

Tapi saya rasa saya kene undur diri kot...Hak3...Saya rasa dia dah lagi hebat dari saya.Pergh perkembangan yang sangat bagus bagi seorang newbie.Bukan nak puji wife sendiri tapi dia buat apa yang saya ajar.Saya teringat masa saya start "up"kan Suterblogger.Pergh susah beb.Dan yang banyak support saya ialah Puan Capa.Dialah follower pertama saya dan ikut blog saya sampai sekarang. Dan blogger2 yang sentiasa sokong saya dari start saya guna blogspot macam Hel,CikHel,CikYan diorang merupakan inspirasi saya menulis sampai sekarang even masa awal2 dulu kitorang just tulis benda2 yang tak masuk akal dan yang banyaknya main TAG.Arrrggghhh...tertekan bila kene TAG.Tapi sebab game TAG nilah saya kenal ramai orang.

Kenapa saya kata blog aiensepet lebih bagus dari saya.Ni buktinya :

Kaget saya tengok,dulu time saya baru2 buat blog agak susah untuk dapat traffik sebanyak ni.Dan kalau dapatpun memang nasib2 je.hak3...Tapi Ainsepet dengan selamba "menyelang" saya.huhu!!!Nak Tengok Lagi :

Ni follower semalam kita tengok harini plak :

Pergh,sakit mata  tengok.Bukan dengki tapi dulu saya bersama satu follower selama dua minggu.hak3...Kelakarkan.Sampaikan saya pernah stop blogging selama 4 bulan..Oooppps tapi jangan salah faham ye...Saya stop sebab nak cari duit untuk majlis kahwin saya..hak3...

p/s :
- Oklah byk lagi benda nak buat so saya buat entri yang ringan je untuk korang baca.Esok saya kasi entri yang berat2 ye...
- Support blog ni & blog aiensepet ye...kasi dia seronok berblogging.
- Thanx to blogger2 yang buat review pasal blog aiensepet eyh...Jasa korang amatlah dihargai...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails