SEDIH TGK ADIK-ADIK DAPAT RESULT


Hm,saya baru je balik dari hantar flyers untuk sekolah2.Dah macam mat despatch dah!Hak3..Tadi saya pergi ke satu sekolah yang sememangnya top kat area KL ni.Sekolah Menengah Kebangsaan Sri Aman.Yang bestnya ini ada;ah gilrs schoool ye.So dapat bayangkan tak betapa bersihnya mata saya hari ni selepas dicuci.


Masa nak edarkan flyers college ni saya terlihat semua student2 dia menangis kegembiraan sebab dapat result gempak.Semua berpelukan sesama sendiri (bukan lelaki ngan pompuan ye) dan dengan parents.Bila tengok saya jadi hiba dan sayu.Tetiba je emosi terganggu...Julia...ooopsss ... Emosi sebab teringat apa yang saya lalui dari PMR sampai la saya received scroll diploma saya.


Sepanjang saya hidup dan mendapat berita kegembiraan macam diorang saya sentiasahadapi seorang diri.Amik result sendiri,pergi sendiri dan feel kegembiraan sendiri.dari PMR sampai ke Diploma saya ambil keputusan sendiri.Masa saya grad ambil diploma,memang sedih.Kebanyakan dari kawan2 saya,family members diorang datang.Tapi saya hanya bertemankan gf saya yang sekarang ni adalah isteri saya.Sedihkan...Sebab tu tadi bila saya tengok adik2(bukan pondan ye) saya jadi emosi.Tapi saya tak menyalahkan ibu dan bapa saya sebab saya tau diorang sibuk dan mungkin itu salah satu cara diorang untuk ajar saya berdikari kot.Dan sekarang saya berjaya and thanx to my parents sebab ajar saya cara untuk berdikari.

Oklah saya kene bersiap sedia untuk meeting penting.Malam nanti saya akan update lagi ye...

p/s :
- Billet result dapat bape???Bila nak belanja makan nih
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails