CULTURE : ORANG KATA ISNIN ITU "BLUES MONDAY"



Hye guys,selamat pagi isnin.Hari Isnin selalunya dikaitkan dengan suasana bosan,mental, dan juga mungkin tiada mood.Yups betul.Tapi bagi saya isnin adalah hari banyak kerja.Sibuk nak kena check lab.Tolong lecturer bukak pintu,check line internet,telefon supplier dan macam2 kerja la.Maklumlah pekerja Q ataupun panggilan manjanya  pekerja bangladesh yang digajikan untuk buat semua kerja walaupun berpangkat IT Manager di kolej ni.hak3...


Sayapun sama jugak macam korang manusia.Ada rasa bosan bila dah sedap2 duduk rumah goyang kaki masa weekend even weekend saya just duduk rumah main internet sambil dihiburkan dengan lagu2 orang kahwin (terutamanya lagu cari jodoh versi kelantan...hak3) sungguh terhibur dan terima kasih kepada jiran yang melangsungkan perkahwinan tempoh hari kerana berjaya mengganggu tidur saya.




Jadi,untuk menghiburkan hati yang sedang dilanda "Blues Monday" seperti biasa saya akan membuat amalan metafizik selain solat subuh.Korang masih ingat tak post saya pasal Unlock kegerbiraan dulu.Kalau tak ingat boleh masuk link tuh.Lepas buat mesti aman dan happy.Then saya akan tambah dengar lagu2 yang segar bila masuk office.Itu perkara yang first saya akan buat sebelum blogwalk or update post saya dalam suterablogger.


Macam pagi ni saya layan lagu ni :




Walaupun bunkface ni boleh la saya kategorikan sebagai band budak2 sekolah sebab muzik dia dan kebanyakan pengikut diorang terdiri dari budak2 tak cukup umur tapi kebanyakan lagu diorang memang ada motivation value.Sama juga macam lagu diorang yang lagi satu tajuk dia Through My Window.


p/s :
- Tengah cari idea nak ubah template wife saya.Baru buatkan header & tukar template basic (sorry dia agak busy sebagai Team Leader yang berpengaruh) tu yang blog tak update.
- Sambil buat lab sambil update blog.Amacam style tak???
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails