WIFE SAYA SEORANG BLOGGER


Hye guys,rasa cam tak bestla kalau Bean Moreno tulis satu post je satu harikan.Walaupun say rasa cam dah puas hati dengan traffik yang saya dapat takat ni tapi saya nak tulis lagi.Kenapa?Buat apa jadi blogger kalau tak konsisten update.Readerpun bosan betul tak?Kita walaupun dah jadi blogger kita kena bayangkan yang kita juga seorang loyal reader kepada blog kita.Barulah kita dapat tau apa yang reader kita nak.



Hari ni hari bersejarah bagi saya dan wife sebab hari ni wife saya officially dah ada blog dah akhirnya dia nak taip entri kat blog dia.Bukan saya paksa tapi saya bagi dorongan.Buat permulaan ni saya just biar apa yang dia nak buat dengan blog dia.Contohnya macam template, widget,dan cara menulis.Biar dia feel sendiri apa itu blogging.Actually blog tuh dah lama create kalau tak silap tahun 2008 just dia taknak menulis.So hari ni tanpa pengetahuan saya dia dah start menulis apa yang dia rasa dalam kehidupan dia.

Interface :


Blog Owner :




Aiensepet


Comel tak wife saya.Ni semua idea Aus supaya racun wife saya buat blog.Dia kata best kalau lakibini ada blog.Selama ni saya just tengok Ajid ngan awek dia ada blog.Terasa macam cool.Dalam blog wife saya dia mungkin akan tulis pasal feeling dia.Yela baru dua entri mana la saya tau apa dalam otak dia.hak3


So harap2 korang supportla blog dia sepertimana korang support blog saya.Sebab setiap insan berhak untuk dapatkan kegembiraan...Support tau...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails